Skravletråd :)

Det må være tøft når det skjer. Prøverør er jo i seg selv en tøff prosess liksom. :inpain:
Synes egentlig ikke det har vært tøft jeg. Vært godt at noe endelig skjer :)
Og at jeg kanskje er gravid på 12 års prøvedagen til sommeren :)
 
Synes egentlig ikke det har vært tøft jeg. Vært godt at noe endelig skjer :)
Og at jeg kanskje er gravid på 12 års prøvedagen til sommeren :)
12 år? :eek: Godt at du føler det slik da. Jeg syntes prøvingen som drøyde over flere år, og alle undersøkelser , medisiner og ventingen var helt forferdelig:shifty:. Så gruer meg litt til å starte igjen.
 
12 år? :eek: Godt at du føler det slik da. Jeg syntes prøvingen som drøyde over flere år, og alle undersøkelser , medisiner og ventingen var helt forferdelig:shifty:. Så gruer meg litt til å starte igjen.
Begynte prøvinga 8.juli 2007, så har blitt snart 12 år ja.
Men ble ett brudd i mellomtida. Men vært aktiv prøver i 9 av dem. Så utrolig godt at noe skjer nå.
 
Liten tanke om at vi kunne ha en liten skravletråd hvor vi kan snakke om alt og ingenting? :)
Hvis ideen er for teit, er det bare å forkaste den :)

Mitt første spørsmål er:

Lager dere mat fra bunn ofte?
Ja, ofte :) Eller mannen gjør det da :)
Har begynt å surre med lavkarbo nå, så da blir det litt mer matlaging på meg og :D

Koselig med egen skravletråd på assistert! :)
 
I dag var middagen enkel, rester fra Finnbiffgryta fra i går. Neste uke blir nok fiskesuppe en dag.
Det er lenge sida det :)
Også kanskje panert fisk en dag. Men den kjøper jeg, men lager blomkålpurre til og steker potetbåter.
Fått dilla på det, etter at jeg fant panert fisk som var glutenfri i butikken :)
 
Flere trøtte tryner som er glade for det er fredag?
 
Jaa, har fri idag :happy: (men jobber imorgen da)
Hva med deg? Jobber du idag? :p

Jepp :) Jeg er på jobb. Jeg klart å forstue ringfingeren på høyra handa i går kveld :( Så jeg er ikke akkurat flink i jobben min i dag :laughing002:laughing002
 
Åneii! Det er vondt :arghh:
Haha! Hva jobber du med?:)

Jeg jobber for Bjørklund. Så det å pakke inn dåpsgaver, reparere/justere lenker til klokker og smykker pluss batteriskift på klokker, er en utfordring i dag som, tar ekstra tid :confused::confused::bag::bag:
 
Jeg jobber for Bjørklund. Så det å pakke inn dåpsgaver, reparere/justere lenker til klokker og smykker pluss batteriskift på klokker, er en utfordring i dag som, tar ekstra tid :confused::confused::bag::bag:
Aaah, ja det er ikke enkelt da :confused: Når er du ferdig idag?
 
Back
Topp