*skravletråd

Jeg fikk ikke til å skru sammen en mutter på sykkelen til frøkna. Ringte butikken og gråt til mannen. Presterte å ringe en gang til, bare til en annen avdeling i samme butikk, og gråt og skjelte ut han og. Herregud jeg sjems. Så jeg har nok noen symptomer alikevel idag :hilarious:

Jeg fikk ikke til å skru sammen en mutter på sykkelen til frøkna. Ringte butikken og gråt til mannen. Presterte å ringe en gang til, bare til en annen avdeling i samme butikk, og gråt og skjelte ut han og. Herregud jeg sjems. Så jeg har nok noen symptomer alikevel idag :hilarious:
Livet som nygravid er ikke lett :hilarious:

Tenker sånn selv og!En berg og dalbane av følelser og tanker! Håper virkelig vi får time til TU før jul. Er bare en plass de tilbyr dette i nærheten av oss, så er vanskelig å få plass..

Men, som oftest går det så veldig bra, og om det ikke gjør det, får vi prøve igjen:smiley-angelic001

Ja det er virkelig en berg og dalbane. HUff..:love7 har fått tilbake troen i dag da og gleder meg til tul nå, håper dere og får tatt en titt før jul

Prøver å slappe av, men i stad falt jeg i trappa (ikke så hardt egentlig), og da var det full panikk. Skal ikke mye til å vippe meg av pinnen kjenner jeg. Men det er ingenting vi kan gjøre fra eller til så lenge vi oppfører oss nogenlunde fornuftig, så vi kan jo like gjerne prøve å nyte det litt? :happy:

Huff så skummelt å falle :wideyed: Skjønner godt du fikk panikk..
Godt å lese at det virker som at alt gikk bra :Heartred

Tusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3
å så fantastisk :Heartred gratulerer

Huff så skummelt å falle :wideyed: Skjønner godt du fikk panikk..
Godt å lese at det virker som at alt gikk bra :Heartred
Tror det gikk helt fint ja :) Og Dr. Google sier at det er tilnærmet umulig å miste pga fall så tidlig, så nå har jeg slått med til ro med det :)

Er det noen som har tips til mat/drikke for kvalmen? Jeg sliter sånn med kraftig redusert appetitt og dårlig mage, alt alt må tvinges ned.. blir kvalm med en gang jeg spiser noe, og kvalm om jeg ikke spiser noe, i tillegg til dårlig mage som ikke samarbeider. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i mat og er jo fryktelig kresen fra før, og med sensitiv lukte og smakssanser så begynner det å bli vanskelig. Kan jo ikke drikke smoothie og juice gjennom et helt svangerskap heller.. alle tips taes imot med stor takk, er sånn passe desperat ☺️

Er det noen som har tips til mat/drikke for kvalmen? Jeg sliter sånn med kraftig redusert appetitt og dårlig mage, alt alt må tvinges ned.. blir kvalm med en gang jeg spiser noe, og kvalm om jeg ikke spiser noe, i tillegg til dårlig mage som ikke samarbeider. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i mat og er jo fryktelig kresen fra før, og med sensitiv lukte og smakssanser så begynner det å bli vanskelig. Kan jo ikke drikke smoothie og juice gjennom et helt svangerskap heller.. alle tips taes imot med stor takk, er sånn passe desperat ☺️
Her går det i næringsshake, rå gulerot, banan, eple, fine rundstykker med smør og pringles

Ikke tips til direkte mat, men noe som funket veldig mot kvalmen i mitt forrige svangerskap.
Jeg hadde ritzkjeks stående på nattbordet, og omtretnt før jeg åpna øynene(ikke reis deg opp i sengen osv) tok jeg en god neve og koffla innpå. Det funka som gull for meg. Glemte jeg det, var dagen preget av heftig kvalme... Verdt å prøve?

Ikke tips til direkte mat, men noe som funket veldig mot kvalmen i mitt forrige svangerskap.
Jeg hadde ritzkjeks stående på nattbordet, og omtretnt før jeg åpna øynene(ikke reis deg opp i sengen osv) tok jeg en god neve og koffla innpå. Det funka som gull for meg. Glemte jeg det, var dagen preget av heftig kvalme... Verdt å prøve?
Alt er verdt å prøve ☺️ Utrolig at kvalmen skal klare å ta knekken på en, men godt å kjenne på litt symptomer også ☺️

Gleder meg til jeg kan tisse uten å være nervøs hver gang jeg skal tørke meg :hilarious::shy:

Har lagt meg i sengen etter å ha levert u bhg. Fikk henta pakken jeg har ventet på, -BBHUGME :Heartred

Andre enn meg som sliter med en mann som har null forståelse på hvorfor man begynner å grine av alt mulig? Han ble litt irritert når jeg begynte å grine da jeg skulle fylle bensin og han spurte om jeg kunne fylle 30 liter, for han skulle nemlig ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre :hilarious: #dramaqueen

Sagt unnskyld 100 ganger allerede og jeg bikka 4 uker i dag.. Hadde aldri trodd at humøret skulle skifte så fort samt jeg er blitt helt skrullete, og det begynte dagen før jeg testa positivt :facepalm:

Andre enn meg som sliter med en mann som har null forståelse på hvorfor man begynner å grine av alt mulig? Han ble litt irritert når jeg begynte å grine da jeg skulle fylle bensin og han spurte om jeg kunne fylle 30 liter, for han skulle nemlig ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre :hilarious: #dramaqueen

Sagt unnskyld 100 ganger allerede og jeg bikka 4 uker i dag.. Hadde aldri trodd at humøret skulle skifte så fort samt jeg er blitt helt skrullete, og det begynte dagen før jeg testa positivt :facepalm:
Det begynte 5/6 dpo hos meg :hilarious: Han er heldigvis relativt forståelsesfull, men tror tålmodigheten begynner å slites litt nå :p

Det begynte 5/6 dpo hos meg :hilarious: Han er heldigvis relativt forståelsesfull, men tror tålmodigheten begynner å slites litt nå :p
Godt å høre jeg ikke er den eneste! Min er ikke så forståelsesfull men tror ikke han helt forstår at graviditeten påvirker meg enda ettersom han ikke kan se den.. Forsåvidt litt enig, hadde ikke trodd den skulle påvirke meg så mye jeg heller :hilarious:

Back
Topp