FruO93
Glad i forumet
Jaja, plutselig er det borteHadde et håp, men nååå kom det enda litt blod Får bare smøre meg med tålmodighet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, plutselig er det borteHadde et håp, men nååå kom det enda litt blod Får bare smøre meg med tålmodighet!
Jeg går og venter på det samme! Gleder meg til å starte med hormoner igjen så vi kan prøve på nyttJeg går og tripper etter å få tr i dag jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen?
Jaja, plutselig er det borte
Nei... sikker på at du ikke er gravid?Noen som har opplevd ligamentsmerter uten å ha vært gravid? Det strakk skikkelig til tidligere i dag da jeg reiste meg opp!
Ganske sikker. Tok test i dag ettermiddag, helt blenda. Pluss at jeg spotter (12/13 dpo)Nei... sikker på at du ikke er gravid?
Kanskje det bare var en annen form for strekkGanske sikker. Tok test i dag ettermiddag, helt blenda. Pluss at jeg spotter (12/13 dpo)
Det var nok det daKanskje det bare var en annen form for strekk
Kjenner jeg gikk skikkelig kjelleren idag, og det er igrunn helt unødvendig. Er bare 9 DPO, og fikk negativ tidlig test fra cb.. er fortsatt tidlig, vet jo det. Men føler alt noe burde vises om jeg er gravid! Hadde ikke trodd jeg skulle bli såå skuffet altså! Men men, nå orker jeg ikke teste mer, bare vente på tr slik at jeg kan begynne på monitoren og se om det kan hjelpe! :/ håper også at tr er litt forsinket, for da passer neste el bedre inn [emoji23][emoji85]
9dpo er fortsatt tidlig da, så det trenger ikke vises enda Har du tatt ny test?
Så kjedelig! Sender deg en stor klemSkuffelsen er stor her også... gikk ikke denne gangen.
Skuffelsen er stor her også... gikk ikke denne gangen.
Ja, skulle egentlig holde meg unna! Men klarte det ikke! Helt blenda test
Ja, skulle egentlig holde meg unna! Men klarte det ikke! Helt blenda test
Nei ikke enda.. men har kritthvite tester... mistet alt håp. Men det er greitHar tr kommet?
Nei ikke enda.. men har kritthvite tester... mistet alt håp. Men det er greit