Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla drittEneste jeg vil vente på fremover er en baby, er som deg drittlei venting på alt det andre[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla drittEneste jeg vil vente på fremover er en baby, er som deg drittlei venting på alt det andre[emoji85]
Enig!Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla dritt
Jeg aner egentlig ikke, gikk bare utifra at det gikk an, har bare vært aktiv her noen uker, sist jeg var aktiv var i 2009-2010
Men jeg har masse problemer med innlogging, at ting tar tid og at jeg ikke kommer inn på innlegg,antok at det kanskje var en del av problemene.
Kanskje det faktisk ikke går an og slette?
Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla dritt
Ja er bare på CD4 så må nok vente en stund enda... også er det bare enda mer venting og sikkert enda en skuffelse... er ikke særlig optimistisk ass..Så enig Håper mensen snart drar sin vei og du snart får EL
Ja er bare på CD4 så må nok vente en stund enda... også er det bare enda mer venting og sikkert enda en skuffelse... er ikke særlig optimistisk ass..
Forstår deg så godt! Er ikke det noe særlig jeg heller. Tror ikke vi har klaffet denne gangen pga sykdom
Mensen tiden er den verste!
Ja er bare på CD4 så må nok vente en stund enda... også er det bare enda mer venting og sikkert enda en skuffelse... er ikke særlig optimistisk ass..
Håper den hjelper for degCD 4 jeg og .. venter på el for da når den er over så kan jeg begynne å prøve med womens care plus.. håper den kanskje hjelper til litt ..
Æsjda...Bah krangla med typen...
Uff. Går det bra?Bah krangla med typen...
Hjelpe meg, skulle nesten tro EL var på vei, har så mye utflod både i går og i dag. Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn i dpo land.
4 dpo i dag, så lei av å vente til jeg kan begynne å teste.
Har absolutt ingen tro denne gangen at det har klaffet så vil egentlig bare få mensen igjen så vi kan prøve igjen.
Som oss forrige gang det, jeg ble syk og orket ikke den ene dagen jeg tror EL var.... har en følelse av at svømmerne til samboer ikke er en av de sterkeste i klassen for å si det sånn... ingen grunn for det egentlig,men to aborter og en livsstil på han før jeg kom inn i bildet er ikke så bra...
Uff. Går det bra?
Nei, det går ikke da må man heller redigere innlegget til et punktum feks
Lite tips er å ikke bli overivrig dersom innlegget ikke blir postet. Det kan ta litt tid noen ganger blir jeg ivrig, postes innlegget flere ganger
Det hadde jeg også sist! 5+6 i dag
Hadde ikke gjort noe om det stemmer men føler egentlig ikke at jeg er gravid
Hadde ikke gjort noe om det stemmer men føler egentlig ikke at jeg er gravid