Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tidlig tester i posten idag, fikk nesten lyst å teste nå [emoji23][emoji85]
I dag er jeg så letta og glad at jeg nesten begynner å grine!
Var hos gyn med testen til mannen, og snakket om veien videre. Han ville først sjekke om jeg har tette eggledere (det er mange år siden sist jeg fikk barn), bare for å være på den sikre siden.
Så det skal jeg, torsdag neste uke. Deretter skal mannen ta ny prøve, for å se om det er noen endringer. Og shmækk, han sender av gårde søknad om IVF (Porsgrunn)
Har engstet meg unødvendig mye for det her.. så for meg at jeg måtte dra dette gjennom den dårlige fastlegen jeg har. Faktisk sover skikkelig dårlig en lang periode på grunn av det der.
Så det måtte feires med en bukse i str 50 på barneavdelingen på Lindex
I dag er jeg så letta og glad at jeg nesten begynner å grine!
Var hos gyn med testen til mannen, og snakket om veien videre. Han ville først sjekke om jeg har tette eggledere (det er mange år siden sist jeg fikk barn), bare for å være på den sikre siden.
Så det skal jeg, torsdag neste uke. Deretter skal mannen ta ny prøve, for å se om det er noen endringer. Og shmækk, han sender av gårde søknad om IVF (Porsgrunn)
Har engstet meg unødvendig mye for det her.. så for meg at jeg måtte dra dette gjennom den dårlige fastlegen jeg har. Faktisk sover skikkelig dårlig en lang periode på grunn av det der.
Så det måtte feires med en bukse i str 50 på barneavdelingen på Lindex
Får du ikke noe hjelp? For eggløsning altsåHer er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist IG stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere
(Beklager at den kom to ganger, får ikke til å slette)
En merker det blir litt mindre aktivitet på sommeren. Koser seg med andre ting. Synd kroppen ikke får til el... få hjelp til å få igang syklusen. Jeg og hadde laaange sykluser for en del år tilbake. Heldigvis så er de noenlunde normale nå. Kos deg heller med andre ting enn å gå inn her og bli deppa. God sommer!Her er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist IG stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere
Jeg har aldri kunnet slette tråder.. skal man kunne det?Jeg har samme problemet, med både sletting og at innlegget kommer flere ganger
Jaggu kjedelig all denne ventingen. Venter på El,venter på å komme til IKM,vente til mensen er ferdig. Blærh...
Jeg har aldri kunnet slette tråder.. skal man kunne det?
Eneste jeg vil vente på fremover er en baby, er som deg drittlei venting på alt det andre[emoji85]Jaggu kjedelig all denne ventingen. Venter på El,venter på å komme til IKM,vente til mensen er ferdig. Blærh...