Jeg fikk det av legen da jeg uroet meg pga spotting. Ikke fikk jeg sterkere digitale heller, de var bare 1-2 hele veien.
Det var da exu.
Tror grunnen til at du ser mye av det her inne på forum er fordi folk her inne faktisk aktivt prøver fremfor de "utenfor forum" som ikke er påvirket av det de leser her inne.
Og her inne ser mange av oss worst-case scenario fordi det er en del som ikke unner neste mann å oppleve det man selv har opplevd. Det er mulig at det spiller en del inn på svaret når det oftest er langtidsprøverne som svarer på de trådene, de andre, som alt har gått fint med, er jo i terminforum og lykkelig der uten å bry seg med prøverne. Det gjelder såklart ikke alle, men trolig en god del. Jeg for min del ber folk dra til legen og få målt fordi jeg merket hvor riktig magefølelsen var. Også er det den eneste måten å egentlig få roet ned folk, det hjelper jo lite å ta nye digitale, åpne dem og sammenligne streker, og ihvertfall ikke etter uke 6 hvor hcg uansett skal være langt over tisseprøve-nivå.
Mine tanker ihvertfall.