Du har smilie her i teksten [emoji14]jeg bruker appen, vet ikke om de forsvinner da.Hvordan får dere til å bruke «vanlige» emojis her inne? Mine forsvinner i teksten? Er det fordi dere skriver via appen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har smilie her i teksten [emoji14]jeg bruker appen, vet ikke om de forsvinner da.Hvordan får dere til å bruke «vanlige» emojis her inne? Mine forsvinner i teksten? Er det fordi dere skriver via appen?
Ja, : pluss ) blir en smiley, men emojis i tastaturet på telefonen fungerer ikke for meg. Skikkelig kjipt!Du har smilie her i teksten [emoji14]jeg bruker appen, vet ikke om de forsvinner da.
Merkelig. Du bruker nettleseren?Ja, : pluss ) blir en smiley, men emojis i tastaturet på telefonen fungerer ikke for meg. Skikkelig kjipt!
Merkelig. Du bruker nettleseren?
Jeg finner ikke de smilefjesene som passer til det jeg skriver på nettleseren [emoji23]Jepp! Må trykke på de forum-skapte smiley-greiene hvis jeg skal ha noe annet enn et smilefjes. Og jeg synes ikke de er så fine, haha!
Jeg finner ikke de smilefjesene som passer til det jeg skriver på nettleseren [emoji23]
Sliter med det samme! Hender jeg kopierer de andre har skrevet sånn at jeg får riktig emoji i teksten min...Ja, : pluss ) blir en smiley, men emojis i tastaturet på telefonen fungerer ikke for meg. Skikkelig kjipt!
Ja, jeg bruker kun app. Synes det er tungvint å bruke nettleseren.Helt enig!! Men du bruker app?
Jeg har dårlig erfaring med pliktsex-delen da dette ødela forholdet med han jeg har vesla med. Så når jeg i dette forholdet begynte å prøve på baby var jeg veldig opptatt av at sex er kun for gøy og ikke fordi vi må. Nå har ikke vi problemer med å ha nok svømmere på lager inni meg da vi har u gjennomsnitt sex 4 ganger i uka. Noen ganger mer sjeldent mindre. Tror ikke gubben føler seg presset i det hele tatt. Bare nevner på at jeg får spare litt ekstra på de inniblant, ikke bare gå rett på do og tømme meg hehe.. han har stort sett mer peiling på syklusen min enn meg så regner med han følger med og får med seg når eggsleppet er [emoji6]Syns dere det er litt vanskelig å snakke med samboer/kjæreste/mann om når dere bør ha sex i forhold til EL?
Er så redd for å mase,og gjøre han lei.. han sier han ikke blir lei og vil vite men jeg er så redd for å innføre pliktsex.. vi har bare prøvd siden januar ..
Har heller ikke så mye sex her i huset. Mannen har knekt nakken 2 ganger, så han har konstante smerter, noe som går ut over alt her i huset. Så her har vi oss når han vil, og får til en ekstra eller 2 rundt EL.Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Kjipt med ryggproblemer Har ikke dere en fra før også? Har litt å si det også. Vi har oss definitivt litt mindre nå enn før. Et par ganger i uken kanskje.Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Kjenner meg igjen i dette ja han som styrer når egentlig.. jeg kunne hatt mye mer enn vi har men kan ikke det gitt.Har heller ikke så mye sex her i huset. Mannen har knekt nakken 2 ganger, så han har konstante smerter, noe som går ut over alt her i huset. Så her har vi oss når han vil, og får til en ekstra eller 2 rundt EL.
Vi har ikke mye sex til vanlig, max 1-2 ganger i mnd, da har vi hatt mye sex
Prøvingen er det så klart litt mer da
Ikke greit med ryggproblemer da...
Ja er utrolig kjipt for han mye smerter stakkars.... så det er ikke så lett for han..Kjipt med ryggproblemer Har ikke dere en fra før også? Har litt å si det også. Vi har oss definitivt litt mindre nå enn før. Et par ganger i uken kanskje.
Merker at jeg ikke er så mye her inne på bv for tiden. Blir så nedbrutt av å se positive tester, som andre får men ikke meg. Så jeg skal bare ta det som det Kommer denne mnd. Kjenner at jeg har gitt litt opp.