Skravletråd?

Lyst å prøve dette:
Screenshot_20180624-203236_Samsung%20Internet.jpg

Men har brukt opp denne mnd sitt budsjett på prøve å bli gravid ting.
Progreston, ovitrelle, gt tester og så gikk platetoppen til heden og kjøleskapet er på siste verset[emoji23] [emoji28]
Så neste mnd da skal ikke flere ting gå heden, da blir det urter i lange baner.

Lyst å prøve dette:
Vis vedlegget 264174
Progreston, ovitrelle, gt tester og så gikk platetoppen til heden og kjøleskapet er på siste verset[emoji23] [emoji28]
Svarer meg selv, budsjettet sprakk, for jeg kjøpte dette[emoji23]
Går det ikke denne runden skal jeg spørre lege etter clomid. Clomid, Ovitrelle, progreston, urter og vitaminer i lange baner må funke på gamla? Satser virkelig på å møte høsten med en baby i magen igjen [emoji13] bare at den skal sitte i hele veien.

Lyst å prøve dette:
Vis vedlegget 264174

Åååh.. jeg vil også prøve disse tingene hvis ikke den sitter denne mnd [emoji5] Hvilken nettside er du på der? Lyst til å legge ut link?

Er det mange av dere som får ømme bryst før mensen..?
Jeg har aldri hatt det før, og da mener jeg aldri... men etter abortene og all hormonklusset så ser det ut for at jeg skal begynne å få det... men når begynner det for dere..?
Jeg har liksom hatt ømme bryst siden EL.. ikke begge to men kun i det ene.. og det blir ømmere og ømmere mot mensen..
Det er jo i hovedsak derfor jeg håper jeg er gravid,for det var sånn forrige gang.. men også den gangen jeg ikke var gravid.. så jeg vet ikke hva jeg skal tro...
Jeg har, siden MA hatt krampe/stikkende smerter i livmor området etter EL, vær dag. De første gangene var jeg bombe sikker på at det hadde klaffet, nå gidder jeg ikke å registrere det på appene engang. Mye rart kroppen begynner med etter noe slikt.

Svarer meg selv, budsjettet sprakk, for jeg kjøpte dette[emoji23]
Går det ikke denne runden skal jeg spørre lege etter clomid. Clomid, Ovitrelle, progreston, urter og vitaminer i lange baner må funke på gamla? Satser virkelig på å møte høsten med en baby i magen igjen [emoji13] bare at den skal sitte i hele veien.
Må le litt nå [emoji14] håper det funker og at spiren sitter denne pp!

Føler meg skikkelig varm i hele hode. Ansiktet er kjempe varmt, men ingen feber.

Åååh.. jeg vil også prøve disse tingene hvis ikke den sitter denne mnd [emoji5] Hvilken nettside er du på der? Lyst til å legge ut link?
urtesenteret.no, der fant jeg alt jeg ville ha[emoji4]

Må le litt nå [emoji14] håper det funker og at spiren sitter denne pp!
[emoji23] Jeg er uhelbredelig, godt jeg ikke har ansvar for andres økonomi (bare min egen)[emoji85]
Vi kjører på for fullt med prøving i sommer, for høsten blir travel nok med jobb. Så da blir det vanskeligere å klaffe med el iht jobben til min kjære.

[emoji23] Jeg er uhelbredelig, godt jeg ikke har ansvar for andres økonomi (bare min egen)[emoji85]
Vi kjører på for fullt med prøving i sommer, for høsten blir travel nok med jobb. Så da blir det vanskeligere å klaffe med el iht jobben til min kjære.
Ja, da må man jo bare kjøre på for fult når man kan [emoji4]

7 dpo idag, temp var på 36.88 i morges. Testen var negativ, men ikke så mye annet å forvente da, kun 7 dpo [emoji14]
Ohhhh, mest spennende tiden. Håper det er spire[emoji173] [emoji7]

Jeg har, siden MA hatt krampe/stikkende smerter i livmor området etter EL, vær dag. De første gangene var jeg bombe sikker på at det hadde klaffet, nå gidder jeg ikke å registrere det på appene engang. Mye rart kroppen begynner med etter noe slikt.
Huff. Ja. Er nok det som skjer her også da :( aldri hatt ømme bryst før så jeg var nesten sikker på at jeg var gravid. Men negative tester så.. :(

Gikk faktisk å kikka på testen nå,3.5 time etter den er tatt og jeg kan se en skygge.. har hatt blenda tester frem til nå (babyplan) så nå fikk jeg jo litt håp igjen :hungover::dead::wtf:

Back
Topp