Skravletråd?

:( Veit du, jeg vet kjemiske er vanlige, men det gjør meg fortsatt jævlig trist... Føles som om jeg har mistet noe...
Veit at MA er vanlig også, men fortsatt trist når man har prøvd så lenge (kanskje ikke i forhold til andre), og ønsket er så stort som det er! Urettferdig når andre blir gravide bare de ser på hverandre, eller puster samme luft

Dine beste råd for å forberede seg på det verste?
Jeg syns faktisk ikke det er NOE gøy å håpe,for når testene ikke gir meg to streker så er det ikke gøy å ha hatt håp..
Jeg er en pessimist av natur,men på dette punktet er jeg super optimist?! hva er logikken...

Hvordan klarer dere å holde håpet og motet på bakkenivå..?
Før var jeg skikkelig optimistisk vær eneste mnd, men så gikk det noen mnd og ble bare mindre og mindre optimistisk. Håper jo selvsagt vær mnd, men har aldri noen god følelse på at det har klaffet. Vet ikke hvordan jeg gjør det, har bare blitt slik.

Gleder meg slik til jeg skal slutte å blø etter at jeg mistet... Vil prøøøøve igjen!! Helst igår :P

Herregud.. I natt har jeg sovet 12 timer! 12 timer, det er jo helt sinnsykt. Tror ikke jeg har gjort det siden jeg var tenåring :hilarious:

K
Kjenner følelsen! Var så innmari utålmodig den første tiden etterpå:hilarious:

Tross alt bare to dager siden jeg var på sykehuset og fikk blødd ut det verste, så jeg burde virkelig roe ned :p Venter på nye tester i posten, og gleder meg nesten til å se at testene har blitt negative igjen :p Ikke ofte man gleder seg til det altså!

Herregud.. I natt har jeg sovet 12 timer! 12 timer, det er jo helt sinnsykt. Tror ikke jeg har gjort det siden jeg var tenåring :hilarious:

Wow. Har skulle vært en slik knapp man kunne reagert med "wow" som på facebook. 12 timer er jo leeenge! Er du uthvilt da?

Wow. Har skulle vært en slik knapp man kunne reagert med "wow" som på facebook. 12 timer er jo leeenge! Er du uthvilt da?

Ja, et jo helt sinnsykt å sove så lenge!! Kunne godt ha sovet lott til egentlig :laughing021 Må ha blitt for mye søvn også blir det en sånn kjedelig dag hvor jeg aldri våkner helt.. herregud :hilarious::hilarious:

Tross alt bare to dager siden jeg var på sykehuset og fikk blødd ut det verste, så jeg burde virkelig roe ned :p Venter på nye tester i posten, og gleder meg nesten til å se at testene har blitt negative igjen :p Ikke ofte man gleder seg til det altså!

Var sånn jeg å. Rett etter mifegyne og cytotec begynte jeg å snakke med samboer å prøve igjen:hilarious: nei, jeg testet mye etter tid og når den endelig ble negativ ble jeg så glad at jeg begynte å gråte :hilarious::hilarious:

Ja, et jo helt sinnsykt å sove så lenge!! Kunne godt ha sovet lott til egentlig :laughing021 Må ha blitt for mye søvn også blir det en sånn kjedelig dag hvor jeg aldri våkner helt.. herregud :hilarious::hilarious:

Haha! Helt utrolig! Sover dårlig i det siste eller?

Var sånn jeg å. Rett etter mifegyne og cytotec begynte jeg å snakke med samboer å prøve igjen:hilarious: nei, jeg testet mye etter tid og når den endelig ble negativ ble jeg så glad at jeg begynte å gråte :hilarious::hilarious:
Vi har begge snakket om at vi skal prøve igjen vi også :P Kommer nok ikke til å vente til TR kommer tilbake nei..

Ikke egentlig. Men har vært mye stress de tre siste ukene, så kan rett og slett være at lufta gikk helt ut av meg :hilarious:
Det kan godt være! :) Jeg også er skikkelig trøtt de siste dagene. Kan komme både av blodtap og mye stress siste uka, eller en god blanding av begge deler :)

Det kan godt være! :) Jeg også er skikkelig trøtt de siste dagene. Kan komme både av blodtap og mye stress siste uka, eller en god blanding av begge deler :)

Ja, kan være mange årsaker, men jeg tenker at der bør finnes en grense for hvor mye man kan sove:hilarious:

I dag har vi vært på svensk apotek, vi fant en SKIKKELIG fin bok på svensk ang hva man gjør når babyen får forskjellige sykdommer ol! Står om feber, vannkopper, hvordan bæsjen kan være, hva man kan gjøre hvis ditt og datt osv! Ikke sett sånn før!
Også kan man ta vaksiner på apoteket her! Det vil jeg også kunne hjemme! :eek:

I dag har vi vært på svensk apotek, vi fant en SKIKKELIG fin bok på svensk ang hva man gjør når babyen får forskjellige sykdommer ol! Står om feber, vannkopper, hvordan bæsjen kan være, hva man kan gjøre hvis ditt og datt osv! Ikke sett sånn før!
Også kan man ta vaksiner på apoteket her! Det vil jeg også kunne hjemme! :eek:

Høres utrolig bra ut! Hva heter boka? :)
Og utrolig bra med vaksiner på apoteket!!

Ja, kan være mange årsaker, men jeg tenker at der bør finnes en grense for hvor mye man kan sove:hilarious:
Haha! Du har vel et poeng der. 12 timer er jo et halvt døgn :laughing002

Høres utrolig bra ut! Hva heter boka? :)
Og utrolig bra med vaksiner på apoteket!!
Snapchat-1335621475.jpg
Snapchat-640851997.jpg

Back
Topp