Skravletråd?

Til dere som har vært gravide flere ganger.
Har dere hatt de samme symptomene ved hver graviditet? :)
Nei, forskjellig hver gang. første gangen ante jeg ingenting. Andre gangen visste jeg det dagen etter befruktning :p

Nei, forskjellig hver gang. første gangen ante jeg ingenting. Andre gangen visste jeg det dagen etter befruktning :p
Takk for svar! Jeg hadde ømme pupper, tett nese, murringer, voksekrampe-lignende smerter i beina og var fryktelig trøtt! Nå er jeg i dpo-land, og er bare fryktelig trøtt med litt murringer/stikkinger innimellom. Også tett nese, men det kan være gresspollen. Tviler på at det er noe, og testene er blenda :shifty:

Til dere som har vært gravide flere ganger.
Har dere hatt de samme symptomene ved hver graviditet? :)
Nesten samme symtpomer, men forskjellige styrker av de. Første gang var jeg utrolig kvalm, masse vann i kroopen, svimmel og sliten samtidig som jeg hadde masse energi, dårlig kombo.
Med nr 2 var jeg små kvalm, lavt hb gjennom hele svangerskapet, var dausliten hele tiden, og bekkenløsning fra en annen planet.

Nr.1 var en jente, og nr.2 var en gutt.

Nesten samme symtpomer, men forskjellige styrker av de. Første gang var jeg utrolig kvalm, masse vann i kroopen, svimmel og sliten samtidig som jeg hadde masse energi, dårlig kombo.
Med nr 2 var jeg små kvalm, lavt hb gjennom hele svangerskapet, var dausliten hele tiden, og bekkenløsning fra en annen planet.

Nr.1 var en jente, og nr.2 var en gutt.
Det kan jo være noe i at de er av hvert kjønn da, ja :happy: Jeg var gravid, men mistet i april. Nå går jeg og kjenner etter symptomer, men har svært få. Det kan like gjerne være tr som kommer. Var egentlig helt sikker på det sist også, men denne gangen er de mye vagere. Har egentlig mistet håpet/trua denne pp.

Oh lord, dette blir en lang omgang i DPO- land.. :p Når du allerede nå, 6 DPO, må begynne å tvinge deg selv til og ikke teste når du våkner.. Haha. Hva da testetøs? Første jeg tenker på når jeg våkner, og jeg VET jo at 6 DPO hadde jeg kun fått blenda tester, noe annet er jo ikke aktuelt uansett liksom :p Har bestemt meg for at 11 DPO, er første testedag. Dagene frem dit, blir lange:hilarious:
Hatt litt stikninger i venstreside, og følt meg litt funky i kroppen, noe som er rart, for dette var på et tidspunkt der jeg var fullt opptatt med noe annet, og når feelingen kom, fikk jeg skikkelig deja vu til sist svangerskap. Men igjen, hjernen og kroppen kan lure deg godt når håpet er der, hihi:D

Er det mange av dere som får ømme bryst før mensen..?
Jeg har aldri hatt det før, og da mener jeg aldri... men etter abortene og all hormonklusset så ser det ut for at jeg skal begynne å få det... men når begynner det for dere..?
Jeg har liksom hatt ømme bryst siden EL.. ikke begge to men kun i det ene.. og det blir ømmere og ømmere mot mensen..
Det er jo i hovedsak derfor jeg håper jeg er gravid,for det var sånn forrige gang.. men også den gangen jeg ikke var gravid.. så jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Jeg har aldri hatt det før, og da mener jeg aldri... men etter abortene og all hormonklusset så ser det ut for at jeg skal begynne å få det... men når begynner det for dere..?
Jeg har liksom hatt ømme bryst siden EL.. ikke begge to men kun i det ene.. og det blir ømmere og ømmere mot mensen..
Det er jo i hovedsak derfor jeg håper jeg er gravid,for det var sånn forrige gang.. men også den gangen jeg ikke var gravid.. så jeg vet ikke hva jeg skal tro...
Eg har ømme bryst før mens, ja.
Men meinar dei var enno ømmare ved graviditet (men ikkje før ikm).
Her er "manglende symptomer" et symptom for min del.
Har symptomer kvar mnd før mens [emoji85]

Blødd i 4 dager etter cytotec nå, og 6 dager til sammen siden jeg blødde litt etter at jeg tok mifegyne.
Nå er det som en svak mestrasjonsblødning, så krysser alt jeg har for at jeg har flaks og at det avtar tidlig :p

Jeg får det ganske ofte. Begynner gjerne 2-3 dager etter EL og forsvinner dagen før eller samme dag som mensen kommer.

Back
Topp