Skravletråd

8eac23c5322318d4be48d5054e3e8224.jpg

Hvor miljøskadet er du når du leser ordet "Rekkeviddeangst?" og umiddelbart tenker babycall? Bilde og forretning har tydeligvis ingenting å si [emoji23]

Nå skal jeg slutte å kjenne etter tegn, skal slutte å vente.. « han kommer når han er klar» han er klar, å allerede godt over 4kg! Garantert...

Så da skal jeg late som jeg er 90 år i dag, siden plagene mine gjør meg så gammel. Så da setter jeg en bolledeig så vi kan ha nystekte boller til lunsj :p
Det høres ut som en god plan;) Boller er nam!!

Ja, det høres koselig ut. Ikke vært på Gravdahl på mange år. Jeg og venninna ender som regel på kai og mattis. [emoji23]

Godt noen tar ansvar for å aktivisere meg. Har forresten jordmor time på torsdag og fysio på fredag så helt kjedelig blir det ikke. [emoji39]
Hehe, greit å komme seg ut litt;) Vi pleier å dra dit pga ungene, og «barneavdelingen»! Vi er litt for glade i cafe hele gjengen:hilarious:

Hehe, greit å komme seg ut litt;) Vi pleier å dra dit pga ungene, og «barneavdelingen»! Vi er litt for glade i cafe hele gjengen:hilarious:
Ja husker jeg var der med termingjengen en gang for mange år siden. Var koselig der med barneavdeling. Ikke så mange andre som har det.

Her i familien er det stort sett jeg som elsker kafé. Samboeren og ungen har for mye mark i rumpa.

Jeg er på apoteket og skal ha urinprøveglass. Grubler på hvor mange flere kontroller jeg rekker før fødsel:-)

Jeg er på apoteket og skal ha urinprøveglass. Grubler på hvor mange flere kontroller jeg rekker før fødsel:-)

Bedre å ha noen ekstra. Får alltids bruk for dem senere.

Ja, om ikke til urinprøver, så til såpe/sjampo på tur, syltetøy i matpakka, liten mengde håndkrem i veska eller ferdigdosert mme (hvis aktuelt). Jeg bruker de til alt mulig, ofte billigere enn sånne reiseglass også. [emoji23]

Ja, om ikke til urinprøver, så til såpe/sjampo på tur, syltetøy i matpakka, liten mengde håndkrem i veska eller ferdigdosert mme (hvis aktuelt). Jeg bruker de til alt mulig, ofte billigere enn sånne reiseglass også. [emoji23]
13 dager til termin, så jeg gikk for tre glass:-)

Blant setninger jeg ikke forventet: Motorsykkelklærne ligger i vugga på soverommet.

Doser’n sitter fremdeles ikke fast. Han svømmer fremdeles rundt. Er det riktig av meg å bli lettet over det, fordi det da er mindre sannsynlig at han fikk hjernerystelse av ATV-kjøring i terreng og småbåtkjøring i bølger i ferien? :angelic: Er ikke så lett å unngå harde dunk....

Har to fluer på stua. De nekter å fly ut. De lander på meg hele tiden, og jeg får så syyyykt frysninger. [emoji23] klikker snart.

Er så lei av å føle at vannet går, å så er det ikke antydning til fukt engang når jeg går på do å sjekker..

Real time with Bill Maher, Sharp Objects og the Affair!
Lurer på om det var Sharp Objects de likte veldig godt i Filmpolitiet? Type "klarer ikke la være å starte neste episode". Jeg har ikke klart å konsentrere meg om TV den siste måneden, er litt frustrerende.

Lurer på om det var Sharp Objects de likte veldig godt i Filmpolitiet? Type "klarer ikke la være å starte neste episode". Jeg har ikke klart å konsentrere meg om TV den siste måneden, er litt frustrerende.

Syns den virker veldig bra. Creepy sørstatskrim!

Back
Topp