Hvis du med "for tiden" mener siden januar; ja, det er jeg.Flere som er helt sykt tørst for tiden?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du med "for tiden" mener siden januar; ja, det er jeg.Flere som er helt sykt tørst for tiden?

Hvis du med "for tiden" mener siden januar; ja, det er jeg.![]()
Jeg våkner på natta og det kjennes som sandpapir. Eller verre, at det blir helt sånn fyllesjuk-slimaktig.Bare føler jeg er sånn ekstremt tørst de siste dagene...
Det er faktisk bittelitt bedre nå enn det brukte å være når jeg tenker meg om. Får vel bare håpe det er en av mange ting som vil gå over.
Den er superfin nå! Ikke vært så fin siden jeg var 10 år gammel tror jeg. Men er vel det eneste gode symptomet jeg har, og det vil vel si at det vil gå tilbake igjen.La de ligge i solen .Har en kurv steinharde nektariner. Noen tips til hvordan man kan modne dem litt sånn forsiktig?
Vært det i dag. Føler jeg ikke har gjort noe annet i hele dag.Bare føler jeg er sånn ekstremt tørst de siste dagene...

Krysser fingrene for deg.Hvis jeg våkner opp i morgen tidlig uten at noe skjer/har skjedd blir jeg ordentlig furten. Mini ble jo født kl 05:13 I morgen tidlig.![]()
Her er det motsattGruer meg til å få dårligere hud igjen etter fødsel.Den er superfin nå! Ikke vært så fin siden jeg var 10 år gammel tror jeg. Men er vel det eneste gode symptomet jeg har, og det vil vel si at det vil gå tilbake igjen.
Håper huden går tilbbake til normalen når hun er ute..Den gjør nok sikkert det...Her er det motsattHåper huden går tilbbake til normalen når hun er ute..
Jeg våkner på natta og det kjennes som sandpapir. Eller verre, at det blir helt sånn fyllesjuk-slimaktig.Det er faktisk bittelitt bedre nå enn det brukte å være når jeg tenker meg om. Får vel bare håpe det er en av mange ting som vil gå over.
Denne her er nok tregere til å finne utgangen, men det hadde vært litt morsomt.Krysser fingrene for deg.![]()
For oss er det typisk at det skjer noe i natt. Ene bilen på eu-kontroll, elbilen har lite batteri og ikke pakket bagen til storebror. Barnevakten er i beredskap ihvertfall så vi slipper å tenke på detSvigers skal på dagstur til Sverige i morgen. Ville det ikke vært typisk om det skjer noe og vi trenger hundepass akkurat da?
Ja, det gjør nok det.For oss er det typisk at det skjer noe i natt. Ene bilen på eu-kontroll, elbilen har lite batteri og ikke pakket bagen til storebror. Barnevakten er i beredskap ihvertfall så vi slipper å tenke på det
Men det går nok bra.
Jeg vil tro 50/50.Hva er oddsen for at noe plutselig skjer inatt? Når det er helt stilt på både kynnere, masrier o.l.. kjenner jeg er så skuffa over at verken slimpropp eller stripping har gjort nytta si idag![]()
Blir vel litt sånn hver dag fremover nåJeg vil tro 50/50.
Enten så skjer det, eller så skjer det ikke. Litt som å vinne i Lotto [emoji23]
Ja, igrunn [emoji4] Jeg er tydeligvis så dårlig på å tyde fødselstegn, at det kommer uansett ikke til å være noen indikasjon her i alle fall.Blir vel litt sånn hver dag fremover nå