Det hadde blitt ei kjedelig gruppe, jaOmtrent alle her inne føder jo for tiden, kan ikke kaste ut alle![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde blitt ei kjedelig gruppe, jaOmtrent alle her inne føder jo for tiden, kan ikke kaste ut alle![]()

Har utrolig mye nedpress i dag. Så håper det setter fart på modningaHar du noen tegn til at ting skjer snart?
Jeg trodde meningen med bedside crib var at man kan skyve babyen over i sin seng uten at den våkner.. men jeg har lånt en chicco bedside crib, og den er på høyeste hakket. Når akkurat over sengekanten vår. Men.. det er jo et søkk ned fra der glidelåsen slutter til madrassen begynner... da må jo babyen løftes ned og opp likevel..?
Ane ikjeHar ikke hørt så mye om den type cribnoe spesial funksjons på den?
Hakket sunnere enn min favoritt om dagen; jeg lever på sandwich-is.Jeg vurderer å bare leve på jordbær fra nå. Fy flate så godt det er!!!
Også en slager her! Men nå er nærbutikken tom.Hakket sunnere enn min favoritt om dagen; jeg lever på sandwich-is.![]()
Verste jeg har hørt!Også en slager her! Men nå er nærbutikken tom.![]()
Ja, det er helt forferdelig. Tror jeg må kjøre de 2 milene til neste tettsted for å kjøpe mer is.Verste jeg har hørt!![]()
Hakket sunnere enn min favoritt om dagen; jeg lever på sandwich-is.![]()
Våkner til kvalme og løs mage siste morgenene. Fantastisk start på dagen...nei..
Noen andre som har der likedan?
36+1

Hvis du gjør slik lenge nok kommer det sikkert av seg selv!Trenger å få ut fingeren! Andre dag på rad hvor jeg ikke klarer å tenke ut hva jeg skal gjøre (det er nok å ta av), og bare sitter og oppdaterer forumet.
![]()