Skravletråd

Håper ting starter på et tidspunkt du er relativt godt uthvilt.

IMG_4559.JPG

Når du ikke orker å ta av skoene i tilfelle du skal ut å gå tur #høygravid

Jeg trodde meningen med bedside crib var at man kan skyve babyen over i sin seng uten at den våkner.. men jeg har lånt en chicco bedside crib, og den er på høyeste hakket. Når akkurat over sengekanten vår. Men.. det er jo et søkk ned fra der glidelåsen slutter til madrassen begynner... da må jo babyen løftes ned og opp likevel..?

Klarte å utsette oppståingen til storebror til kl 7. Var godt å få sove litt lengre enn kl 5.

Jeg trodde meningen med bedside crib var at man kan skyve babyen over i sin seng uten at den våkner.. men jeg har lånt en chicco bedside crib, og den er på høyeste hakket. Når akkurat over sengekanten vår. Men.. det er jo et søkk ned fra der glidelåsen slutter til madrassen begynner... da må jo babyen løftes ned og opp likevel..?

Har ikke hørt så mye om den type crib :rolleyes: noe spesial funksjons på den?

Jeg vurderer å bare leve på jordbær fra nå. Fy flate så godt det er!!!

Våkner til kvalme og løs mage siste morgenene. Fantastisk start på dagen...nei..
Noen andre som har der likedan?
36+1

Våkner til kvalme og løs mage siste morgenene. Fantastisk start på dagen...nei..
Noen andre som har der likedan?
36+1

Til og fra småkvalm ja. Magen varierer mellom å pisse med ræva og å drite murstein, som en annen så fint sa det.

Trenger å få ut fingeren! Andre dag på rad hvor jeg ikke klarer å tenke ut hva jeg skal gjøre (det er nok å ta av), og bare sitter og oppdaterer forumet. :computer005

:help

Back
Topp