Det finnes alltid noen! Og så har man jo tråd for resten av livet!Lurer på om noen virkelig bruker så mye penger på tråd jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det finnes alltid noen! Og så har man jo tråd for resten av livet!Lurer på om noen virkelig bruker så mye penger på tråd jeg![]()

Det finnes alltid noen! Og så har man jo tråd for resten av livet!![]()
Skal dere kjøpe klyster på apoteket og ta hjemme eller be om det på føden?
Har hjemme, fikk ordna opp hjemme før vi dro på føden sist, veldig greit egentlig.
Hos meg ordnet kroppen opp i dette selv, rett etter vannet gikk. Måtte på do så og si med en gang..Men hva hvis vannet går? Satte dere det hjemme likevel?
Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang hvis vannet går, men vil jo dusje og sånt først![]()
Får på sykehuset. Virker som om det er standard at de tilbyr det, så trenger visst ikke tenke på det. Får også sette det selv (har hatt detaljert fødselsplangjennomgang i dag).Skal dere kjøpe klyster på apoteket og ta hjemme eller be om det på føden?
Det er eventuelt for timene hjemme før man drar inn at det kan være kjekt å ha.Får på sykehuset. Virker som om det er standard at de tilbyr det, så trenger visst ikke tenke på det. Får også sette det selv (har hatt detaljert fødselsplangjennomgang i dag).
Jeg kommer til å slippe alt jeg holder på med og dra tvert hvis jeg tror det har startet. Blir nervøs av den lange kjøreturen. (Også i planen: får plass på obs-post for gravide hvis jeg kommer litt tidlig, og vil ikke bli sendt hjem eller avvist i telefonen.)Det er eventuelt for timene hjemme før man drar inn at det kan være kjekt å ha.
Men hva hvis vannet går? Satte dere det hjemme likevel?
Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang hvis vannet går, men vil jo dusje og sånt først![]()
Skal dere kjøpe klyster på apoteket og ta hjemme eller be om det på føden?
Det skjønner jeg godt. Jeg er jo superspent på min éneÅåh. Er så spent på om tvilling 1 fortsatt ligger i hodeleie () og om tvilling 2 har snudd seg (
)!!
Jeg hadde omvendt opplevelse. Følte intenst bæsjebehov ved alle riene hjemme, så gikk på do ved hver eneste uten å få ut noe pga forstoppelse. Smerten satt på en måte mest i endetarmen. Da jeg fikk klyx på sykehuset ble smertene halvert.Ber om det på føden. Riene mine ble så sykt mye sterkere etter jeg hadde fått klyster sist. Vil virkelig ikke ha sånne rier i bilen på vei inn [emoji28]