Skravletråd

Skal dere kjøpe klyster på apoteket og ta hjemme eller be om det på føden?

Men hva hvis vannet går? Satte dere det hjemme likevel?
Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang hvis vannet går, men vil jo dusje og sånt først:p

Kan noen be Doser’n sparke meg i ribbeina i stede for å torturere blæra mi? Han har ikke gitt meg et eneste ribbeinspark til nå og det bekymrer meg....

Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang hvis vannet går, men vil jo dusje og sånt først:p
Hos meg ordnet kroppen opp i dette selv, rett etter vannet gikk. Måtte på do så og si med en gang..

Ved min første fødsel var riene hjemme ekstra vonde på grunn av forstoppelse. Det var en lettelse å få hjelp til å tømme ut på sykehuset. Med andremann var jeg derfor forberedt og hadde kjøpt inn fra apoteket. Da trengte jeg naturlig nok ikke noe. Så det beste er nok å ha kjøpt inn, så man slipper å bruke det:-)

Får på sykehuset. Virker som om det er standard at de tilbyr det, så trenger visst ikke tenke på det. Får også sette det selv (har hatt detaljert fødselsplangjennomgang i dag).

Får på sykehuset. Virker som om det er standard at de tilbyr det, så trenger visst ikke tenke på det. Får også sette det selv (har hatt detaljert fødselsplangjennomgang i dag).
Det er eventuelt for timene hjemme før man drar inn at det kan være kjekt å ha.

Det er eventuelt for timene hjemme før man drar inn at det kan være kjekt å ha.
Jeg kommer til å slippe alt jeg holder på med og dra tvert hvis jeg tror det har startet. Blir nervøs av den lange kjøreturen. (Også i planen: får plass på obs-post for gravide hvis jeg kommer litt tidlig, og vil ikke bli sendt hjem eller avvist i telefonen.)

Vannet gikk, jeg satt microlax med en gang nesten [emoji23] Er jo ikke samme hull ;)

Ber om det på føden. Riene mine ble så sykt mye sterkere etter jeg hadde fått klyster sist. Vil virkelig ikke ha sånne rier i bilen på vei inn [emoji28]

Ååh. Er så spent på om tvilling 1 fortsatt ligger i hodeleie ( :smiley-angelic001) og om tvilling 2 har snudd seg ( :smiley-angelic001)!!

Ååh. Er så spent på om tvilling 1 fortsatt ligger i hodeleie ( :smiley-angelic001) og om tvilling 2 har snudd seg ( :smiley-angelic001)!!
Det skjønner jeg godt. Jeg er jo superspent på min éne

Ber om det på føden. Riene mine ble så sykt mye sterkere etter jeg hadde fått klyster sist. Vil virkelig ikke ha sånne rier i bilen på vei inn [emoji28]
Jeg hadde omvendt opplevelse. Følte intenst bæsjebehov ved alle riene hjemme, så gikk på do ved hver eneste uten å få ut noe pga forstoppelse. Smerten satt på en måte mest i endetarmen. Da jeg fikk klyx på sykehuset ble smertene halvert.

Back
Topp