Skravletråd

Det er jo egentlig helt sant. :) Jeg får også fra arbeidsgiver, så det er de som kanskje må sitte og vente på penger siden jeg var litt sent ute. :hilarious:
Jeg er vel for så vidt en enkel behandling. Tjener over 6G, så da driter de jo langt i se på vanlig overtidsmengder osv osv. Er man på maks, så er man på maks.

Hvorfor sitter det så sykt langt inne å ringe sykehuset? Føler meg så teit som sitter å kvier meg.

Jeg synes det bare høres deilig ut. Jeg vurderer å bli ekstra lenge på jobb fordi de har kjøling her....
Jeg elsker varmen, jeg. Vil ut.
Men vil jo selvsagt heller ligge her og ruge så babyene mine ikke kommer før høyst nødvendig. :(

Hva trenger du ringe dem for?

Har hatt økende ubehag/smerter nederst i magen ved aktivitet i dag, dro hjem for å slappe av på sofaen. Det hjalp, men fortsatt ubehag innimellom og en del kynnere.

Snakket akkurat med ei jordmor nå. Hun sa at det mest sannsynlig kun er litt ekstra plagsomme kynnere, og siden de ikke kommer sammen med økende nedpress var det liten sannsynlighet for de gjør noe med livmorhalsen. Hun sa også at det kunne være UVI. Skal til kontroll hos jordmor tirsdag morgen, så skal få det sjekket der. Skulle bare ringe dem om det ble verre i mellomtiden.

Har hatt økende ubehag/smerter nederst i magen ved aktivitet i dag, dro hjem for å slappe av på sofaen. Det hjalp, men fortsatt ubehag innimellom og en del kynnere.

Snakket akkurat med ei jordmor nå. Hun sa at det mest sannsynlig kun er litt ekstra plagsomme kynnere, og siden de ikke kommer sammen med økende nedpress var det liten sannsynlighet for de gjør noe med livmorhalsen. Hun sa også at det kunne være UVI. Skal til kontroll hos jordmor tirsdag morgen, så skal få det sjekket der. Skulle bare ringe dem om det ble verre i mellomtiden.
Fint du ringte. Jeg skjønner ikke helt dette med nedpress som kriterie. Jeg har aldri kjent nedpress mens jeg har hatt rier før trykketrangen.

Fint du ringte. Jeg skjønner ikke helt dette med nedpress som kriterie. Jeg har aldri kjent nedpress mens jeg har hatt rier før trykketrangen.

Jeg hadde jo 5-6 cm åpning sist før riene gjorde vondt, og de ble ikke skikkelig vonde før ved 7 cm, men var hadde mye kynnere i svangerskapet så forberedt på det nå også. Og dette er som kynnere og ikke som de første riene sist, så føler ikke selv at det er noe på gang.

Har aldri hatt UVI før så vet ikke hvordan det eventuelt føles ut som.

Magefølelsen er god, ville bare ringe å høre for sikkerhetsskyld.

Jeg hadde jo 5-6 cm åpning sist før riene gjorde vondt, og de ble ikke skikkelig vonde før ved 7 cm, men var hadde mye kynnere i svangerskapet så forberedt på det nå også. Og dette er som kynnere og ikke som de første riene sist, så føler ikke selv at det er noe på gang.

Har aldri hatt UVI før så vet ikke hvordan det eventuelt føles ut som.

Magefølelsen er god, ville bare ringe å høre for sikkerhetsskyld.
Jeg vet ikke hvordan kynnere kjennes ut:) Lurte litt på om det var en kynner jeg kjente for litt siden. Beste beskrivelsen jeg kan gi er at et område nedenfor navelen ikke helt fikk plass i magen og på en måte presset på for å komme seg ut gjennom huden :) Tenkte at det kan jo egentlig være at ting strammer seg som gjør at det kjennes for trangt ut:)

Jeg vet ikke hvordan kynnere kjennes ut:) Lurte litt på om det var en kynner jeg kjente for litt siden. Beste beskrivelsen jeg kan gi er at et område nedenfor navelen ikke helt fikk plass i magen og på en måte presset på for å komme seg ut gjennom huden :) Tenkte at det kan jo egentlig være at ting strammer seg som gjør at det kjennes for trangt ut:)

Jeg kjente kynnere som om huden ble strukket for langt i ks-arret. Merksnodig følelse...

Jeg kjente kynnere som om huden ble strukket for langt i ks-arret. Merksnodig følelse...
Kan være en kynner jeg kjente for litt siden da. Litt trang magehud liksom:-)

Får jeg kynnere når jeg sitter eller står er de litt ubehagelige, kommer de når jeg ligger får jeg problemer med å puste...

Flere som får veldig aktive små i magen når dere sitter i sola? [emoji4]

Får jeg kynnere når jeg sitter eller står er de litt ubehagelige, kommer de når jeg ligger får jeg problemer med å puste...
Du er nok i en annen kategori enn krølle... og jeg. Vi kjente ikke kynnere i det hele tatt de to første svangerskapene.

Ikke i sola men generelt på kveldstid eller om jeg er i litt aktivitet da skal det bli full baluba. Og har mageboeren fått nok presser han rumpa opp i ribbeina mine.

Står og skal lage taco i kveld til meg og mannen. Og merkes man er gravid. Måtte sette meg ned å ta en pause midt i stekingen av en pakke kjøttdeig [emoji15]

Back
Topp