Skravletråd

Nei, jeg regner fortsatt med at det blir guttekjæreste. Hvis ikke blir jeg faktisk litt overrasket. ;)
Det blir spennende å se hvordan de blir disse ungene. Blir ikke overrasket om min nr 2 ikke skulle ønske definere seg selv som det ene eller det andre. Nr 1 tipper jeg til «å følge reglene/normen». Jeg kan selvfølgelig ta feil om begge. Håper bare at de ikke opplever noen problemer med det uansett hva som passer dem best. De synes i alle fall begge at det er helt greit at folk er ulike nå.

Det blir spennende å se hvordan de blir disse ungene. Blir ikke overrasket om min nr 2 ikke skulle ønske definere seg selv som det ene eller det andre. Nr 1 tipper jeg til «å følge reglene/normen». Jeg kan selvfølgelig ta feil om begge. Håper bare at de ikke opplever noen problemer med det uansett hva som passer dem best. De synes i alle fall begge at det er helt greit at folk er ulike nå.
Så absolutt. Mye kan skje i årene fremover. Eldste sier nå at han ønsker seg kone og barn, og selv om stort sett alle tror at det heller blir mann og adoptivbarn kan vi ta feil.
Jeg har i hvert fall vært meget klar på det til de at det spiller absolutt ingen rolle hvilket kjønn de måtte komme til å foretrekke.

I dag hadde eldste "mistet" en dame til, så nå hadde han fire. Men han visste ikke helt hvem av de det var. :hilarious:
Én ting er homofili, men hvis han blir polyamorøs setter jeg ned foten. :hilarious:

Innafor å irritere seg over naboer som spiller ekstremt høy og dårlig musikk så hele nabolaget hører?
Synes det er en uting selv om det er midt på dagen og fint vær..

Innafor å irritere seg over naboer som spiller ekstremt høy og dårlig musikk så hele nabolaget hører?
Du får gå på besøk og levere ønskeliste på musikk.

Jeg lurte på om jeg kanskje kjente en kynner i stad. Sa det til mannen, og han reagerte som om det var noe skikkelig skummelt. Tror kanskje det ikke var en kynner, men bare Doser’n som lå i tverrleie og dyttet fra i ryggen min sånn at hele ryggen hans, hodet og rumpa trykket utover mot magen min. Jeg vet jo at jeg har kynnere jeg også, selv om jeg ikke kjenner dem.

Snakket nettopp med ei venninne som har termin 9 dager etter meg. Hun har satt opp omtrent like mange kontroller de neste 2 mnd som jeg har totalt i svangerskapet. Hun er betydelig overvektig, men frisk. Voldsomt så stor forskjell det gjøres på oss bare pga det.

JA! Kanskje det mest innafor å irritere seg over og en av hovedgrunnene til at jeg solgte leiligheten min i byn og kjøpte hus i gokk.

Skulle på en badeplass i dag, totalt kaos med folk og biler så vi snudde og kjørte hjem..

Jeg benytter kveldssola og er ute å går en tur mens mannen er hjemme. Deilig med varme selv om bekkenet ikke er enig i å gå tur. Men jeg må ha luft om det så bare blir korte turer. Har jo så flott tur område (med Pokestop og pokegym [emoji12])

Litt sånn... Hva nå? 100%sm ril fødsel, fersig med studier, og enda 12 uker til termin... Hva i alle dager gjør jeg nå? Litt sånn til egentlig, har tid til fuging og alt jeg har måtta prioritert bort de siste mnd.. Og ja... tomt[emoji23]

Ser fødeavdelingen nå, blir stressa jeg!

Back
Topp