Skravletråd

Her skal det være full sommer i minst 10 dager fremover, sies det. Nyter. Jeg tenker at hvis dette er årets sommer, så er jeg veldig fornøyd med at den kommer nå og ikke midt i juli jeg. :p

8BC2AB68-3B32-4C1A-B4AE-686F29D04ADB.jpeg

Her skal det være full sommer i minst 10 dager fremover, sies det. Nyter. Jeg tenker at hvis dette er årets sommer, så er jeg veldig fornøyd med at den kommer nå og ikke midt i juli jeg. :p

Vis vedlegget 259027

Deeeeeeilig [emoji7][emoji1360] her er også mye bra vær! :) men det blåser sånn :/

Når er det lov å legge seg for kvelden? :hilarious: Sååå trøtt!

Sitter på badet, ser på rotet etter kveldens bading, stell å div. Klarer liksom ikke bestemme meg for om jeg skal rydde opp eller gå ut å lukke døren, sette meg i sofaen å spise pottis m dipp [emoji23][emoji23]

Jeg trodde, da jeg var en skikkelig skravlebøtte i april, at det kom til å bli med den ene måneden at jeg bikket 1000 innlegg, men jeg ser nå at jeg bare ligger 136 innlegg bak april til nå i mai med 10 dager igjen (976 mot 1112). Jeg kommer ikke bare til å bikke 1000 igjen, men til å sette ny personlig rekord i mai......:chicken::chicken::chicken::chicken:

Jeg trodde, da jeg var en skikkelig skravlebøtte i april, at det kom til å bli med den ene måneden at jeg bikket 1000 innlegg, men jeg ser nå at jeg bare ligger 136 innlegg bak april til nå i mai med 10 dager igjen (976 mot 1112). Jeg kommer ikke bare til å bikke 1000 igjen, men til å sette ny personlig rekord i mai......:chicken::chicken::chicken::chicken:
Er bare å innse det først som sist, du er en skravlehøne!

I dag ble eldste levert til første dag på ny skole. Han har vært så spent at han knapt har fått sove de siste dagene. Håper virkelig at det lever opp til forventningene!

I dag skulle jeg ønske mannen var hjemme. Våkna til vondt bekken og en blid våken gutt i 7 tiden. Nå går jeg rundt i koma og håper jeg klarer å få dradd rumpa på butikken. Må fylle på med melk brød osv. Og posta et brev.

Og jeg trur jeg nesten har vært i forum dvale denne måneden. Føles slik ut.

Tatt samtalen med sjefen om gradert sykemelding fra neste uke, full forståelse og veldig imøtekommende på mine ønsker i forhold til færre vakter og/eller kortere dager.

Hadde planer om å være med i trekningen av premier som babynest å bbhugme ammepute denne mnd, men kjenner jeg dropper det :p jeg har absolutt ingen mål om å starte 12 nye tråder.. synes akkurat den regelen er teit.

Hadde planer om å være med i trekningen av premier som babynest å bbhugme ammepute denne mnd, men kjenner jeg dropper det :p jeg har absolutt ingen mål om å starte 12 nye tråder.. synes akkurat den regelen er teit.
Den regelen er veldig teit. Folk flest starter jo nødvendigvis noen tråder bare for å få nok tråder om de ser at de mangler et par for å være med i trekningen. Noe som igjen fører til at det blir vanskeligere å finne tilbake til tråder man gjerne skulle lagt noe i, og at informasjon om samme temaet blir spredd på mange ulike tråder.

Den regelen er veldig teit. Folk flest starter jo nødvendigvis noen tråder bare for å få nok tråder om de ser at de mangler et par for å være med i trekningen. Noe som igjen fører til at det blir vanskeligere å finne tilbake til tråder man gjerne skulle lagt noe i, og at informasjon om samme temaet blir spredd på mange ulike tråder.

Å så blir det dessverre mange «tamme» tråder :p jeg klarer å leve med det, men orker ikke å være en som spammer ned trådlisten bare for å KANSKJE vinne noe :p

Back
Topp