i februar var det vel at jeg lagde ingen tråder som en slags stille protest mot tråd-kravetÅ så blir det dessverre mange «tamme» tråderjeg klarer å leve med det, men orker ikke å være en som spammer ned trådlisten bare for å KANSKJE vinne noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i februar var det vel at jeg lagde ingen tråder som en slags stille protest mot tråd-kravetÅ så blir det dessverre mange «tamme» tråderjeg klarer å leve med det, men orker ikke å være en som spammer ned trådlisten bare for å KANSKJE vinne noe
![]()
I dag ble eldste levert til første dag på ny skole. Han har vært så spent at han knapt har fått sove de siste dagene. Håper virkelig at det lever opp til forventningene!
Det gikk fint! Han driver allerede og planlegger å være med noen hjem, eller ha med noen hit.Hvordan gikk det?[emoji173]️
Det gikk fint! Han driver allerede og planlegger å være med noen hjem, eller ha med noen hit.![]()
Han savnet det gamle huset når han kom hjem, men det var visst ikke verre enn at det hjalp å love bytting av soverom.
Ja, de er det!Åå så godt å høre[emoji173]️ Disse barna våre er egentlig utrolig tilpasningsdyktige[emoji173]️[emoji1]
»fake sitat
Jeg fikk ordnet meg vektestimeringshenvisning. Måtte be om det....![]()
Jeg spurte om jeg kom til å bli henvist til vektestimering. "Hmm, jeg må sjekke hva som er vanlig. Ja, det er visst anbefalt en vekstestimering i uke 36. Da sender jeg en henvisning." Må passe på selvBra jobbet! Likte ikke at du måtte be om det, men synes det er på som plass at du får det. [emoji1303]
Jeg spurte om jeg kom til å bli henvist til vektestimering. "Hmm, jeg må sjekke hva som er vanlig. Ja, det er visst anbefalt en vekstestimering i uke 36. Da sender jeg en henvisning." Må passe på selv![]()
Jeg har målt blodsukker 4 ganger i døgnet nå i 2 uker. Det har egentlig vært ganske lærerikt. Ser hvordan samme type mat kan gi forskjellige utslag etter når på døgnet det er, før/under/etter trening, nok søvn osv. Jeg fikk i utgangspunktet beskjed om å måle fastende og 2 timer etter frokost, men ønsket selv å måle oftere. Legen min mente jeg nå hadde så god kontroll at jeg kunne gå ned til å måle 2-3 ganger i uka. Han er visst noe avslappet til dette.Det er visst vanlig [emoji49]. Sånt skulle hxn sjekket på forhånd!!

Det var da voldsomt. Populær gutt du harEldste kom hjem i dag og kunne si at han hadde fått seg flere damer i dag! Det holdt visst ikke med én, som det var i går..
Neida, her var det først sju, men så gikk to av de over til noen andre, så han sitter igjen med fem stykker. Jeg har til og med fått min første gave som svigermor!![]()
Tror han skled ganske passivt inn i det forholdet....Jeg skjønner ikke helt hva han skal med så mange - det må da bli fryktelig slitsomt i lengden!Det var da voldsomt. Populær gutt du harMin eldste er overhode ikke interessert i kjæreste-opplegg, men nr 2 hadde visst mer eller mindre bevisst fått seg en kjæreste
Tror han skled ganske passivt inn i det forholdet....
Guttekjærester kan fremdeles skjeJeg skjønner ikke helt hva han skal med så mange - det må da bli fryktelig slitsomt i lengden!
Han har aldri vært opptatt av jenter og kjærester før - og for å være helt ærlig var jeg overbevist om at han kom til å ta med hjem en guttekjæreste en gang i fremtiden.![]()

Nei, jeg regner fortsatt med at det blir guttekjæreste. Hvis ikke blir jeg faktisk litt overrasket.Guttekjærester kan fremdeles skjeEr vel ingen seriøs forelskelse til alle jentene i haremet
![]()