Takk for det har dere noen planer?
Snekre på terrassene i kveld og i morgen. Konfirmasjon på søndag ellers bare vanlig husarbeid [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det har dere noen planer?
Da ble det sykemelding frem til permisjonsstart..
Snekre på terrassene i kveld og i morgen. Konfirmasjon på søndag ellers bare vanlig husarbeid [emoji28]
Slapp fredag på sofaen med taco og tv/strikketøy 2-åringen er veldig aktiv i dag, så jeg gleder meg til legging av han kjenner jeg, da jeg er over snittet sliten.Takk for det har dere noen planer?
Venter på at pinnekjøttet skal bli ferdig. Har hentet bagen til vogna på posten i dag, så nå er endelig vogna komplett Har også vasket bilen i ettermiddag etter jobb så tenker jeg skal slappe av resten av kvelden så jeg slipper å få så vondt i natt
Flere som begynner å få på plass litt utstyr?
Venter på at pinnekjøttet skal bli ferdig. Har hentet bagen til vogna på posten i dag, så nå er endelig vogna komplett Har også vasket bilen i ettermiddag etter jobb så tenker jeg skal slappe av resten av kvelden så jeg slipper å få så vondt i natt
Flere som begynner å få på plass litt utstyr?
Jeg må lese her inne hva jeg skal pakke. Har ikke peiling på hva jeg trenger annet enn klær Jeg skal montere vogna i helga, har hatt lyst leeenge Har faktisk vasket de minste klærne også + vognskinn og tisselaken. Mangler stellebord. Ikea har ikke inne det jeg vil haVi satt sammen vogn og hang på stelleveske på onsdag. Det er noe magisk med å ha den stående[emoji7] Har lyst til å pakke fødebag snart, men klarer ikke bestemme meg hva jeg skal ta med
En slags falsk trygghet å ha alt i hus, da utsettes fort den delen der det skal letes opp og gjøres klart til brukVi har spist fredagstaco, og nå er fireåringen og pappaen ute og rydder og fikser. Jeg har begynt på det alltid fæle prosjektet - rydde klesskapet mitt [emoji23] var kaos inni der! Har funnet brystpumpa etter førstemann da - har ligget innerst i skapet i fire år nå [emoji23]
Vi har det meste utstyret klart siden det arves fra storebror, men må lete det frem fra kjelleren, vaske, montere osv.
En slags falsk trygghet å ha alt i hus, da utsettes fort den delen der det skal letes opp og gjøres klart til bruk
Jeg må lese her inne hva jeg skal pakke. Har ikke peiling på hva jeg trenger annet enn klær Jeg skal montere vogna i helga, har hatt lyst leeenge Har faktisk vasket de minste klærne også + vognskinn og tisselaken. Mangler stellebord. Ikea har ikke inne det jeg vil ha
Har vært på senteret på leting etter ammetopper i dag, men det var ikke bare-bare å finne noe fint. Noen som har en nettside å anbefale som selger fine gravid/ammeklær? [emoji4]