Eg hadde en "spennende" kveld/natt i går. Jeg hadde gått hele dagen med litt kynnere, litt mere en vanlig, men ikke noe jeg tenkte over. Om kvelden kom de vanlige kynnerene, ingenting unormalt. Så når vi skal gå å legge oss får jeg en sterk kynner. Denne var litt mer enn bare ubehagelig (slik de pleier å være), denne var små vond og gikk fra magen og bak i korsryggen, noe de aldri gjør. Tenkte ikke så mye over det. Men etter ca 8-10 min kommer en til. Samme styrke og smerte som er både i magen og ryggen. Sånn holdt det på i ca 45 min. De kom med 8-10 min mellomrom og var vonde både i magen og ryggen. Tenkte at om det ikke gir seg snart så tar eg en tlf til føden og hører. For dette virket som mer enn bare vanlige kynnere. Men jeg må ha sovnet for har ikke merket noe mer før jeg voknet i natt av samme type smerte. Ser på klokken og da var den rundt 3, så har gått noen timer siden vi la oss. Men denne gangen var det bare den ene som kom. Frem til nå har det vært vanlige tak i kynnerene, dog litt mere en normalt på dagtid, men ingen vonde. Så det blir spennende og se om dette bare var et engangstilfelle eller om det begynner igjen i kveld..