Skravletråd

Jeg var på ultralyd i går. Tok opp at jeg har mye kynnere. Fikk beskjed om at hvis de kom regelmessig, sånn at man kunne ta tida så må man inn til en sjekk. Kanskje ta en tlf til føden for å høre? Bare for å være på den sikre siden [emoji5]
Ja lurte på det. Tenkte i går at kommer det en til nå så ringer jeg, men da sovnet jeg :p
Ser det ann litt utover dagen tenker jeg. Er ikke noe regelmessig nå og ikke noen som er smertefulle. Begynner det igjen så ringer jeg :)

Ja lurte på det. Tenkte i går at kommer det en til nå så ringer jeg, men da sovnet jeg [emoji14]
Ser det ann litt utover dagen tenker jeg. Er ikke noe regelmessig nå og ikke noen som er smertefulle. Begynner det igjen så ringer jeg :)
Får håpe du slipper det igjen da [emoji4]

Eg hadde en "spennende" kveld/natt i går. Jeg hadde gått hele dagen med litt kynnere, litt mere en vanlig, men ikke noe jeg tenkte over. Om kvelden kom de vanlige kynnerene, ingenting unormalt. Så når vi skal gå å legge oss får jeg en sterk kynner. Denne var litt mer enn bare ubehagelig (slik de pleier å være), denne var små vond og gikk fra magen og bak i korsryggen, noe de aldri gjør. Tenkte ikke så mye over det. Men etter ca 8-10 min kommer en til. Samme styrke og smerte som er både i magen og ryggen. Sånn holdt det på i ca 45 min. De kom med 8-10 min mellomrom og var vonde både i magen og ryggen. Tenkte at om det ikke gir seg snart så tar eg en tlf til føden og hører. For dette virket som mer enn bare vanlige kynnere. Men jeg må ha sovnet for har ikke merket noe mer før jeg voknet i natt av samme type smerte. Ser på klokken og da var den rundt 3, så har gått noen timer siden vi la oss. Men denne gangen var det bare den ene som kom. Frem til nå har det vært vanlige tak i kynnerene, dog litt mere en normalt på dagtid, men ingen vonde. Så det blir spennende og se om dette bare var et engangstilfelle eller om det begynner igjen i kveld..

Jeg tror også at jeg ville ha tatt en tlf til føden hvis det skjer igjen. Kommer kynnerne regelmessig over en lengre periode så bør du absolutt få en sjekk.
Krysser fingrene for at det ikke skjer flere ganger. Ikke før termin i alle fall [emoji4][emoji256]

Jeg har en dag med jobb igjen før jeg går i 100% sykemelding. Sliter veldig med vondt bekken og senebetennelse i det ene benet. Det skal bli veldig godt med litt fri nå kjenner jeg [emoji7]

God morgen alle sammen [emoji4]

Noen som har gjort noe spennende i helgen? I dag gikk jeg en lang tur i marken:) utrolig deilig å kjenne på finværet her på vestlandet[emoji7] sol fra skyfri himmel er sjelden vare her [emoji12]

Ikke gjort noen ting føles det som:hilarious: tilbringt mesteparten av tiden på sofaen med strikketøyet, som vanlig :p

Her har forkjølelse slått meg helt ut. Så jeg har lagt strak ut på sofaen siden torsdag.

Har fått gjort litt i gangen som vi pusser opp, kjøpt og satt opp ny trampoline, rydda og fylt opp hengeren med søppel fra garasjen + aktivisert en fireåring. Så kjenner jeg er en smule sliten og kanskje har gjort litt for mye[emoji85]

Noen som har gjort noe spennende i helgen? I dag gikk jeg en lang tur i marken:) utrolig deilig å kjenne på finværet her på vestlandet[emoji7] sol fra skyfri himmel er sjelden vare her [emoji12]
Her går det i oppussing av nytt hjem hele tiden- samboeren holder på med det og jeg er ute og leker med 2åringen [emoji4]

Har ikke vært så aktiv her i det siste, men er vel på tide å bli det [emoji4]

I helga har vi holdt på med hus og hjem. Har hatt et stort ombyggingaprosjekt på huset siste året, og nærmer oss ferdige. Så nå må uteområdet ryddes og repareres [emoji28] holdt på mye med det i går og i dag, så nå er hagen mye ryddigere. Ellers har vi hatt pappaen min og kjæresten på middag, gjort unna en del i huset og lekt med 4-åringen [emoji4]

Prøver å gjøre ferdig prosjekter jeg har begynt på, men blir til at jeg begynner på noe nytt hele tiden :facepalm: har ikke helt tålmodighet til å gjøre meg ferdig med ting:hilarious:

Jeg hadde en sånn periode nettopp også, er så kjedelig. Nå er jeg litt lei V å strikke så har hatt pause en liten tid. Nesteprosjekt blir en heldress til høst/vinteren:)

En liten tur til legen for sjekk, og ble henvist til urolog pga smerter i nyrer og henvist til ortoped pga karpaltunnellsyndrom, så legen mente at jeg kanskje må operere hånda før fødsel.

Da var strikkegnisten tilbake[emoji16] bestilte akkurat garn til vinterkongledressen til klompelompe[emoji7]

En liten tur til legen for sjekk, og ble henvist til urolog pga smerter i nyrer og henvist til ortoped pga karpaltunnellsyndrom, så legen mente at jeg kanskje må operere hånda før fødsel.
Æsj da så kjedelig det var med alle disse problemene.. god bedring og lykke til [emoji4]

Æsj da så kjedelig det var med alle disse problemene.. god bedring og lykke til [emoji4]
Ja, skal alltids være noe [emoji20] Men godt å vite at dem følger opp og ikke bare blåser det bort [emoji5]

Tusen takk [emoji4]

Back
Topp