Skravletråd

Skal vi få i gang skravlingen litt, og se om vi kan nærme oss topp 100 fremover? :-) Jeg har vært altfor lite aktiv her, men nå når juli nærmer seg blir det brått mye mer å ta stilling til, og alt blir mer realistisk :-)

Hva gjør juli jentene i dag da?[emoji4] har selv vært alt for lite aktiv her de siste månedene, men tro det skal komme seg igjen nå!

Jeg jobber, må ha en lunsjpause nå :-) Skal til frisøren med fireåringen og samboeren i ettermiddag, så de får fikset sveisen til 17. mai. Så må jeg kjøpe en konfirmasjonsgave. I kveld skal jeg på venninnekveld - er en gjeng som samles en gang i måneden på kveldsmat. Rullerer på hvem som arrangerer :-)

Er på jobb, og føler jeg teller timene litt til jeg skal hjem:p Tenker mest på baby og er ikke så engasjert og fokusert som jeg pleier å være på jobb.

Er på jobb, og føler jeg teller timene litt til jeg skal hjem:p Tenker mest på baby og er ikke så engasjert og fokusert som jeg pleier å være på jobb.

Det blir fort sånn! Jeg har en tendens til å surfe meg bort. Skal ta fem min pause, og plutselig har jeg dykket ned i forum, nettbutikker, diverse lesestoff, Pinterest og alt mulig rart :happy090

Vi er ikke så flinke til å skravle her inne nei. På tide at vi blir flinkere! [emoji3][emoji1376]
Jeg er 100% sykemeldt så jeg prøver å bedrive dagene med smårydding (redebygging). Men bekkenet stopper meg i å få gjort så mye som jeg egentlig vil.[emoji85] Så i dag er planen å vaske litt klær og støvsuge. [emoji16]

God ettermiddag [emoji4] Hva har dere gjort i dag da?

I dag har jeg bare slappet av og sovet litt etter en natt med lite søvn pga uvi smerter!

Sitter og slapper av i sofaen og prøver strikke videre på kjolen jeg holder på med, men blei så trøtt og sovna nok litt :hilarious: Får ta meg en dusj og se om jeg kvikner til litt

Har lagt meg, det var deilig etter ein dag på jobb og full fres med storebror på ettermiddagen

God morgen :-) Klare for en ny dag? Storebror påsto han ikke skulle i barnehagen i dag, fordi det bruker å ta så lang tid til jeg henter han igjen - minst 13 sekunder :D Tror han gleder seg til helg, og syns det er godt med litt ekstra fridager i mai.

Jeg må huske å finne frem finklærne våre i dag. Skal i konfirmasjon på søndag. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ta på meg - magen har blitt ganske så stor... Håper jeg finner en strechy kjole i skapet, fant ingenting nytt på kjøpesenteret i går, så det ga jeg opp..

Nettopp kommet hjem fra jobb, typisk at det renner inn med spennende prosjekter nå rett før jeg skal ut i permisjon. Hadde også håpet at garnet jeg bestilte skulle komme i dag, men i følge bring befinner det seg på andre siden av landet [emoji19] så da blir det kino med ei venninne i stedet i kveld [emoji16]

Nettopp kommet hjem fra jobb, typisk at det renner inn med spennende prosjekter nå rett før jeg skal ut i permisjon. Hadde også håpet at garnet jeg bestilte skulle komme i dag, men i følge bring befinner det seg på andre siden av landet [emoji19] så da blir det kino med ei venninne i stedet i kveld [emoji16]
Hva skal du se?

Back
Topp