Så sant så sant - vi har et godt helsevesen i Norge [emoji4]Ja, skal alltids være noe [emoji20] Men godt å vite at dem følger opp og ikke bare blåser det bort [emoji5]
Tusen takk [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sant så sant - vi har et godt helsevesen i Norge [emoji4]Ja, skal alltids være noe [emoji20] Men godt å vite at dem følger opp og ikke bare blåser det bort [emoji5]
Tusen takk [emoji4]
Absolutt [emoji4] Kunne fort ha møtt på noen som ikke tar ting seriøst.Så sant så sant - vi har et godt helsevesen i Norge [emoji4]
Er på jobb, og føler jeg teller timene litt til jeg skal hjem Tenker mest på baby og er ikke så engasjert og fokusert som jeg pleier å være på jobb.
Hva skal du se?Nettopp kommet hjem fra jobb, typisk at det renner inn med spennende prosjekter nå rett før jeg skal ut i permisjon. Hadde også håpet at garnet jeg bestilte skulle komme i dag, men i følge bring befinner det seg på andre siden av landet [emoji19] så da blir det kino med ei venninne i stedet i kveld [emoji16]
Hva skal du se?
Kos deg masseI feel pretty [emoji4]
Kos deg masse