Skravletråd

En tråd i 'Mai 2018' startet av Thers, 22 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Solstråle90 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 VIP Aprillykke 2016

Jeg sitter på jobb (nattevakt) :p Det er vel ikke tilfeldigvis noen flere som er våkne da? :p

2. Andy1892 Forelsket i forumet

I dag er siste dag for oss i syden, snart ned på stranda :happy: Er ikke så ille å reise hjem fordi tiden fremover er så spennende!

Hva er planene deres for helgen? :happy:

3. Aristokatten Glad i forumet Mailykke 2018 Aprillykke 2017

4. Sia Forelsket i forumet

Hva skal dere bruke lørdagen på?[emoji4]

Jeg skal ut å gå tur med familien i høstværet[emoji260] Godt med frisk luft.

• Liker Liker x 1
  5. Qvini Flørter med forumet

Jeg har besøk av mammaen min og søsteren min! Idag skal vi på mat festival som er her i bygda sammen med kommende storebror!

Noen andre som har lørdags planer?

6. Mamsen90 Elsker forumet

Her er det lite som skjer, mannen er på no rally greier og jeg tenkte å ta med storesøstrene en tur over grensa meeen får se an formen først da jeg er helt nede på bånn[emoji37][emoji1304]

7. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Nå ligger jeg på sofaen å slapper av. Skal på jobb seinere idag.

8. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Jeg er på vei til symessa på Lillestrøm [emoji16] skal kjøpe stoff til å lage babyklær og julegaver og sånt [emoji4]

9. Timpie86 Blir kjent med forumet

Har en skikkelig dårlig dag. En av de værste til nå. Så jeg ligger på sofan og synes synd på meg selv. Selv om jeg egentlig er glad for å være dårlig. Godt tegn på at alt er som det skal! [emoji4][emoji106] tre dager til tul, og jeg er så spent.

10. Idalor90 Forelsket i forumet Mailykke 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg skal straks dra til mine foreldre, og spise grøt xsmile9 namnam

11. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Baker eplekake[emoji4]

12. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Jeg er i København. Det er veldig fint! Litt kjipt å være så kvalm, men får da noe ut av turen likevel. Godt med barnefri og å få maten servert:D

13. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35) :wtf: Det er så morsomt!!!
    Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.

Har alle en fin lørdag?

• Liker Liker x 1
  14. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Holdt du deg våken? Jeg pleier å se på søndager, mindre sjanse for at jeg rekker å sovne [emoji23]
    Er helt utslitt i dag jeg, symesse og turbo-junior her hjemme! Puhh! [emoji23]

15. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Joda, holdt meg våken ;) Det var morsomt altså!! Jeg er helt kaputt også, så det skal bli sykt digg å legge seg nå! Utilregnelig 2-åring her i huset, som har hatt endel oppvåkninger på natten den siste uken, så er bare å finne sengen i tilfelle han våkner kl 2 :arghh:

Sove godt :goodnight

16. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Så bra! [emoji16] God natt [emoji4]

17. Sia Forelsket i forumet

Haha Side om side er lørdagens høydepunkt[emoji2] Jeg ser det som regel på NRK-nett TV så kan se det på lørdager før det startet på tv[emoji1360]

18. Aristokatten Glad i forumet Mailykke 2018 Aprillykke 2017

Side om side? Aner ikke hva det er snakk om engang jeg:hilarious:

19. Sia Forelsket i forumet

Norsk humorserie på NRK 1[emoji4]

• Liker Liker x 1
  20. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Da er vi to xsmile3

• Liker Liker x 1

Del denne siden