Jeg sitter på jobb (nattevakt)
Det er vel ikke tilfeldigvis noen flere som er våkne da? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så morsomt!!!Holdt du deg våken? Jeg pleier å se på søndager, mindre sjanse for at jeg rekker å sovne [emoji23]Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35)Det er så morsomt!!!
Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.
Har alle en fin lørdag?
Joda, holdt meg våkenHoldt du deg våken? Jeg pleier å se på søndager, mindre sjanse for at jeg rekker å sovne [emoji23]
Er helt utslitt i dag jeg, symesse og turbo-junior her hjemme! Puhh! [emoji23]

Så bra! [emoji16] God natt [emoji4]Joda, holdt meg våkenDet var morsomt altså!! Jeg er helt kaputt også, så det skal bli sykt digg å legge seg nå! Utilregnelig 2-åring her i huset, som har hatt endel oppvåkninger på natten den siste uken, så er bare å finne sengen i tilfelle han våkner kl 2
Sove godt![]()
Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35)Det er så morsomt!!!
Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.
Har alle en fin lørdag?

Side om side? Aner ikke hva det er snakk om engang jeg![]()
Da er vi toSide om side? Aner ikke hva det er snakk om engang jeg![]()