Skravletråd

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Vi burde jo ha en generell skravletråd her ute på åpent [emoji16]
Hva driver folk med i dag? [emoji4]
 
Ser VM og nistrikker på en bursdagsgave som må være klar og sendt avgårde før 1.oktober [emoji28]
 
Har prøvd å pakke litt til å dra i campingvogna, men her går det trått altså [emoji38]
 
Er på Kypros og koser oss med sol og varme :D
Vært ved bassenget i dag. Litt surt å ikke få dykke, så i morgen skal vi snorkle <3

Nå ligger jeg rett ut på sengen med en bok! Deilig!
 
Nettop hjemme fra jobb. Er så trøtt og sliten at jeg tror ikke jeg skal gjøre stort resten av dagen. God helg, dere[emoji173]️
 
Netop komme hjem fra jobb[emoji4] her bli d tacofredag å avslapping foran tven med noen gode netflix serier[emoji4][emoji108]
 
Nå har samboer dratt på jobb, og jeg er hjemme alene helt til i morgen tidlig. Kjedelig. Har lyst til å kjøpe meg noe usunn mat, og bare ligge foran tv'n i kveld :Heartblue
 
I dag slapper vi av hjemme. Gleder meg til å ligge på sofaen å se serie og spise godteri ikveld :p
 
Er på Kypros og koser oss med sol og varme :D
Vært ved bassenget i dag. Litt surt å ikke få dykke, så i morgen skal vi snorkle <3

Nå ligger jeg rett ut på sengen med en bok! Deilig!
Så utrolig deilig det hørtes ut [emoji7] blir dere lenge ?
 
Jeg skal skrive oppgave i kveld[emoji322] og håpe jeg rekker noe kveldskos før leggetid [emoji16][emoji16]
 
Har vært 11,5 timer på jobb i dag, gått tilsammen over 12000 skritt der. Så nå ligger jeg flatt ut på sofaen, og bare venter på at vesla skal legge seg, slik at jeg også kan krabbe meg til sengs :p
 
Slapper av på sofa'n med krim på TV'n, godt etter en lang dag med jobb, urnenedsettelse og klipping av hekken hos foreldrene mine [emoji4][emoji4]
 
Har akkurat lagt vesla, så nå skal jeg se litt Netflix før jeg også legger meg. Er så trøtt! God helg dere :)
 
Tok meg en velfortjent hviledag etter å ha stresset med deadline på to oppgaver denne uka. Nå har vi nettopp kommet hjem fra et lite besøk hos pappa og kona, hvor vi fortalte om godnyheten. Det var stas, og de var nok litt sjokkerte, siden lillesøstra mi har termin 5 uker før meg :D

Nå skal jeg straks legge meg nedpå å se noen episoder av Fringe :happy:
 
Back
Topp