Skravletråd

Flere med slækk søndag? Sofa på meg i dag - sitter fortsatt i pysj [emoji16]
 
Sitter fortsatt i nattbuksa jeg også, men jeg går vel egentlig med den hele tiden når jeg er hjemme. Jeg klarer ikke å ha på meg dongeribukse når jeg kommer hjem, så da skifter jeg med en gang:)

Jeg ble ekstremt babysyk idag. Ei jeg kjenner fikk baby i mårrest:love7
 
Sitter fortsatt i nattbuksa jeg også, men jeg går vel egentlig med den hele tiden når jeg er hjemme. Jeg klarer ikke å ha på meg dongeribukse når jeg kommer hjem, så da skifter jeg med en gang:)

Jeg ble ekstremt babysyk idag. Ei jeg kjenner fikk baby i mårrest:love7
Å, Så herlig [emoji7] babyer ass! Gleder meg til den lukta [emoji7][emoji108]
 
Sitter fortsatt i nattbuksa jeg også, men jeg går vel egentlig med den hele tiden når jeg er hjemme. Jeg klarer ikke å ha på meg dongeribukse når jeg kommer hjem, så da skifter jeg med en gang:)

Jeg ble ekstremt babysyk idag. Ei jeg kjenner fikk baby i mårrest:love7

Haha da er vi to, så fort jeg er inne døra så vrenger jeg av meg dongeribuksa og rett på med joggebukse[emoji7]

Åå så koselig. Jeg blir også babysyk av alle små nurkene jeg ser for tiden[emoji1348]
 
Haha da er vi to, så fort jeg er inne døra så vrenger jeg av meg dongeribuksa og rett på med joggebukse[emoji7]

Åå så koselig. Jeg blir også babysyk av alle små nurkene jeg ser for tiden[emoji1348]

Ja! Jeg kjenner 4 som har fått baby i år og det kommer 2 til før året er gått, så jeg er i en konstant babyverden:p
 
Jeg ble tante for 5.gang for 1,5 mnd siden, fint å kunne korte ned ventetida med å låne litt babykos [emoji7][emoji6]
 
Back
Topp