Skravletråd

Jeg sitter på jobb (nattevakt) :p Det er vel ikke tilfeldigvis noen flere som er våkne da? :p
 
I dag er siste dag for oss i syden, snart ned på stranda :happy: Er ikke så ille å reise hjem fordi tiden fremover er så spennende!

Hva er planene deres for helgen? :happy:
 
Hva skal dere bruke lørdagen på?[emoji4]

Jeg skal ut å gå tur med familien i høstværet[emoji260] Godt med frisk luft.
 
Jeg har besøk av mammaen min og søsteren min! Idag skal vi på mat festival som er her i bygda sammen med kommende storebror!

Noen andre som har lørdags planer?
 
Her er det lite som skjer, mannen er på no rally greier og jeg tenkte å ta med storesøstrene en tur over grensa meeen får se an formen først da jeg er helt nede på bånn[emoji37][emoji1304]
 
Nå ligger jeg på sofaen å slapper av. Skal på jobb seinere idag.
 
Jeg er på vei til symessa på Lillestrøm [emoji16] skal kjøpe stoff til å lage babyklær og julegaver og sånt [emoji4]
 
Har en skikkelig dårlig dag. En av de værste til nå. Så jeg ligger på sofan og synes synd på meg selv. Selv om jeg egentlig er glad for å være dårlig. Godt tegn på at alt er som det skal! [emoji4][emoji106] tre dager til tul, og jeg er så spent.
 
Jeg skal straks dra til mine foreldre, og spise grøt xsmile9 namnam
 
Jeg er i København. Det er veldig fint! Litt kjipt å være så kvalm, men får da noe ut av turen likevel. Godt med barnefri og å få maten servert:D
 
Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35) :wtf: Det er så morsomt!!!
Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.

Har alle en fin lørdag?
 
Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35) :wtf: Det er så morsomt!!!
Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.

Har alle en fin lørdag?
Holdt du deg våken? Jeg pleier å se på søndager, mindre sjanse for at jeg rekker å sovne [emoji23]
Er helt utslitt i dag jeg, symesse og turbo-junior her hjemme! Puhh! [emoji23]
 
Holdt du deg våken? Jeg pleier å se på søndager, mindre sjanse for at jeg rekker å sovne [emoji23]
Er helt utslitt i dag jeg, symesse og turbo-junior her hjemme! Puhh! [emoji23]
Joda, holdt meg våken ;) Det var morsomt altså!! Jeg er helt kaputt også, så det skal bli sykt digg å legge seg nå! Utilregnelig 2-åring her i huset, som har hatt endel oppvåkninger på natten den siste uken, så er bare å finne sengen i tilfelle han våkner kl 2 :arghh:

Sove godt :goodnight
 
Joda, holdt meg våken ;) Det var morsomt altså!! Jeg er helt kaputt også, så det skal bli sykt digg å legge seg nå! Utilregnelig 2-åring her i huset, som har hatt endel oppvåkninger på natten den siste uken, så er bare å finne sengen i tilfelle han våkner kl 2 :arghh:

Sove godt :goodnight
Så bra! [emoji16] God natt [emoji4]
 
Flere her som ser på Side om Side? Jeg håper bare at jeg klarer å holde meg våken til det begynner (21.35) :wtf: Det er så morsomt!!!
Ellers har jeg laget deilig kyllinggryte til kvelds til samboeren min og meg, som skal gratineres i ovnen med ost på. Er sykt godt, og kjenner at jeg gleder meg til å spise! Det er lenge siden vi har spist det nå.

Har alle en fin lørdag?

Haha Side om side er lørdagens høydepunkt[emoji2] Jeg ser det som regel på NRK-nett TV så kan se det på lørdager før det startet på tv[emoji1360]
 
Back
Topp