Skravletråd!

Kjenner det er uvant å stå opp hele familien på morgenene enda...3 tenåringsgutter som må vekkes og fåes ut av huset til rett tid... Helgen kan ikke komme fort nok... :P

Hun fylte 10 for en uke siden. Men da var vi i Norge, og så er det alltid kjekt å vente med bursdagsselskapet til skolen har begynt på igjen sånn at de fleste av de hun inviterer ikke er på ferie. I år har hun invitert 6 stk
Når du sier det, så husker jeg jo det. Jeg gratulerte hun jo også her inne :P Hukommelsen er ikke min sterke side ;) ;)

2t 8min til dialogmøte [emoji32]
Gruer meg veldig til å face sjefen, men det blir bra å få det unnagjort!

vurdere å fyre i peisen siden det er så kaldt inne. men det betyr jeg må flytte noen svære greier som står vedsiden av.... skal, skal ikke?

[emoji123][emoji2] møte vel overstått!
Det gikk bra, snakket kun om at det ikke er mulig å tilrettelegge for migrene - og det var sjefens sjef som holdt møtet (istedenfor min leder)

Eg er så lettet over at dette er ferdig gjennomført!

Det gikk bra, snakket kun om at det ikke er mulig å tilrettelegge for migrene - og det var sjefens sjef som holdt møtet (istedenfor min leder)

Så bra det er overstått :)

Deilig med alt som er overstått! Glad det gikk bra

Siden de her regner svangerskapet til 40+0 er jeg halvveis idag Vesla har blitt skikkelig turbo og sparket masse i går kveld og i natt. Så selv om det er pyton og våkne for så å ikke klare å sovne igjen, så smilte jeg for meg selv mens hun romsterte rundt og holdt meg med selskap.

Back
Topp