5 år??? Og jeg har enda ikke teken på det som 30 åring[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 år??? Og jeg har enda ikke teken på det som 30 åring[emoji23][emoji23]
Bestilte denne lekre bodyen nå [emoji38]
spot on!
Høres ut som et veldig greit bursdags selskaphvor gammel blir hun?
Guttungen min har neste mandag. Da er han 9. Tiden flyr[emoji85][emoji85][emoji85]
Bestilte den på eBay, fra UK, 100% bomull [emoji4]Sååå søt[emoji7] Hvor bestilte du denne?[emoji12]
Bestilte den på eBay, fra UK, 100% bomull [emoji4]
Når du sier det, så husker jeg jo det. Jeg gratulerte hun jo også her inneHun fylte 10 for en uke siden. Men da var vi i Norge, og så er det alltid kjekt å vente med bursdagsselskapet til skolen har begynt på igjen sånn at de fleste av de hun inviterer ikke er på ferie. I år har hun invitert 6 stk
bare 3 morninger igjen før det er helgKjenner det er uvant å stå opp hele familien på morgenene enda...3 tenåringsgutter som må vekkes og fåes ut av huset til rett tid... Helgen kan ikke komme fort nok...![]()
God morgen [emoji4]GOD MORGEN![]()
2t 8min til dialogmøte [emoji32]
Gruer meg veldig til å face sjefen, men det blir bra å få det unnagjort!
Takk! Nå begynte jeg nesten å grine her [emoji28]Stå på! Du er tøff! Vi heier på deg![]()
Ta rotta på dem!2t 8min til dialogmøte [emoji32]
Gruer meg veldig til å face sjefen, men det blir bra å få det unnagjort!
skal.. så digg å fyre i ovnenvurdere å fyre i peisen siden det er så kaldt inne. men det betyr jeg må flytte noen svære greier som står vedsiden av.... skal, skal ikke?
[emoji123][emoji2] møte vel overstått!
Det gikk bra, snakket kun om at det ikke er mulig å tilrettelegge for migrene - og det var sjefens sjef som holdt møtet (istedenfor min leder)
Eg er så lettet over at dette er ferdig gjennomført!
[emoji123][emoji2] møte vel overstått!
Det gikk bra, snakket kun om at det ikke er mulig å tilrettelegge for migrene - og det var sjefens sjef som holdt møtet (istedenfor min leder)
Eg er så lettet over at dette er ferdig gjennomført!