Skravletråd!

God morgen:) helg igjen:D
Inatt har jeg hatt en dritt natt. Lagt å vridd på meg hele tiden. Tror det må bli en hvil litt senere idag også[emoji85]

Drittnatt her også... har våknet av bekkensmerter hver gang jeg har snudd meg og brukt 20-30 minutter på å sovne igjen... i dag er ryggen helt umulig.... :(

På forsiden i appen var det så mange festa innlegg at jeg gjemte flere -holdt inne fingen over innleggene og valgte "Hide"...

Nå får jeg dem ikke frem igjen [emoji85] Noen som vet råd?

På forsiden i appen var det så mange festa innlegg at jeg gjemte flere -holdt inne fingen over innleggene og valgte "Hide"...

Nå får jeg dem ikke frem igjen [emoji85] Noen som vet råd?
Dessverre, men sendt en melding på innboks til en av moderatorene :)

Hei hei damer. Hvordan går det me deg? Hva gjør dere på idag?

Jeg har vert å handlet ulltøy til babyen på salg :D Nå spiser jeg lunsj alene, og blar gjennom babyverden ;)

Jeg har et veldig stille hus i dag... mannen er på jobb, tenåringene er på skole og tantebarnet har barnehagedag... Får heklet en del da... :D

Jeg har et veldig stille hus i dag... mannen er på jobb, tenåringene er på skole og tantebarnet har barnehagedag... Får heklet en del da... :D

Så deilig da. Og gøy med hekling. Er det sånn at du er reser på det eller? Har prøvd med på å hekle lue en gang, og jeg kan ikke si det så ut som ei lue når jeg var ferdig :wacky::laughing025

Får se om skylaget forsvinner sånn at vi kan dra bort til biblioteket og være med på Solar Eclipse Viewing Party.
Ungene starter ikke skolen før torsdag og idag får vi vite hvilke lærere de får og hvem de havner i klasse med det neste året Alltid like spennende!
Ellers så må vi kanskje ut å handle litt greier til eldstejentas bursdagsfest på lørdag. Hun har heldigvis blitt så stor at hun bare inviterer en liten gruppe venner hjem. Grilling, iskrem og film var ønsket, så hun gjøre det ganske lett for sin mor

Så deilig da. Og gøy med hekling. Er det sånn at du er reser på det eller? Har prøvd med på å hekle lue en gang, og jeg kan ikke si det så ut som ei lue når jeg var ferdig :wacky::laughing025

Har heklet siden jeg var 5 år...så er vel ikke sånn halvgæli' på det... :P

Får se om skylaget forsvinner sånn at vi kan dra bort til biblioteket og være med på Solar Eclipse Viewing Party.
Ungene starter ikke skolen før torsdag og idag får vi vite hvilke lærere de får og hvem de havner i klasse med det neste året Alltid like spennende!
Ellers så må vi kanskje ut å handle litt greier til eldstejentas bursdagsfest på lørdag. Hun har heldigvis blitt så stor at hun bare inviterer en liten gruppe venner hjem. Grilling, iskrem og film var ønsket, så hun gjøre det ganske lett for sin mor

Høres ut som et veldig greit bursdags selskap:) hvor gammel blir hun?

Guttungen min har neste mandag. Da er han 9. Tiden flyr[emoji85][emoji85][emoji85]

Høres ut som et veldig greit bursdags selskap:) hvor gammel blir hun?

Guttungen min har neste mandag. Da er han 9. Tiden flyr[emoji85][emoji85][emoji85]

Hun fylte 10 for en uke siden. Men da var vi i Norge, og så er det alltid kjekt å vente med bursdagsselskapet til skolen har begynt på igjen sånn at de fleste av de hun inviterer ikke er på ferie. I år har hun invitert 6 stk

Back
Topp