Skravletråd!

God morgen. Innom ifra nettleser idag. Har blitt nektet tilgang til de fleste trådene jeg vil innpå, i fra appen.

En ting jeg hater med å være gravid.

Jeg er så forbanna hormonell[emoji35][emoji35][emoji35][emoji36]

Herreminhatt. Tror aldri vi har vært så nærme vektgrensa på Norwegian før. Driver å pakker og veier kofferter nå og jeg må ha litt plass i ryggsekken min i tilfelle jeg får beskjed om å pakke om
Fikk tilbake massevis av babyklær fra bruttern. Og jeg har en 10-åring idag som har fått noen gaver hun helst vil ha med hjem.

Herreminhatt. Tror aldri vi har vært så nærme vektgrensa på Norwegian før. Driver å pakker og veier kofferter nå og jeg må ha litt plass i ryggsekken min i tilfelle jeg får beskjed om å pakke om
Fikk tilbake massevis av babyklær fra bruttern. Og jeg har en 10-åring idag som har fått noen gaver hun helst vil ha med hjem.

Gratulerer med tiåringen!

Et alternativ er jo å sende seg selv en Norgespakke med posten :P

Gratulerer med tiåringen!

Et alternativ er jo å sende seg selv en Norgespakke med posten :p

Vurderte det, men jeg tror det skal gå. Gubben må bare komme hjem fra jobb sånn at jeg kan få veid hans koffert. Han har den største, men mesteparten av plassen blir tatt av BBhugme Den veier heldigvis ikke så mye.
Svigers kommer på besøk i jula og skal være til baby er født så de får ta med seg det som ikke får plass. La igjen alt rosa tøy hvertfall for det trenger vi ikke dersom det plutselig skulle vise seg å være en gutt.

Gratulerer med overstått 10 åring:) Idag turen går hjemover?

Gratulerer med overstått 10 åring:) Idag turen går hjemover?

Kommet hjem nå, reiste vel igår. Blir helt tullerusk av så lange reiser og tidsforskjell Helt supert å være hjemme!
Jeg og gubben sov vel til halv 5, lå i senga til ungene våknet, yngste våknet 5.15 og eldste sov helt til 6. Blir vel andre boller neste år med en liten baby i hus.

Kommet hjem nå, reiste vel igår. Blir helt tullerusk av så lange reiser og tidsforskjell Helt supert å være hjemme!
Jeg og gubben sov vel til halv 5, lå i senga til ungene våknet, yngste våknet 5.15 og eldste sov helt til 6. Blir vel andre boller neste år med en liten baby i hus.

Så bra reisen gikk fint! :)

36d9bfa2d384ee822f34363f21cb8364.jpg

3 for 2 på cubus [emoji4] må virkelig passe på å ikke ta helt av og tenke praktisk:p

Back
Topp