Skravletråd!

Har ett par men må nok investere i flere.

Så deilig med kjærestetur! Jeg skal på husmorweekend til New York med ei venninne i september og det skal bli så gøy! Strikking, shopping og god mat står på programmet [emoji4]
Så gøy :) Deilig å komme seg bort litt:)
Er det så dyrt i new york som mange skal ha det til?

Så gøy :) Deilig å komme seg bort litt:)
Er det så dyrt i new york som mange skal ha det til?

Overnatting er ikke billig, men ellers så syns jeg ikke det er så ille. Vi fant et hotell som ser greit ut til en ganske rimelig pris, og det var inkl frokost så det er jo kjekt [emoji4] og siden vi deler rom så ble det halv pris. Men jeg kommer en kveld tidligere enn venninna mi og har tenkt å booke hotell ved flyplassen da det er halv pris i forhold til Manhattan.
Det er ikke billig der vi bor heller så forskjellen er ikke så stor. Men en familietur til New Hork koster fort litt. Vi pleier å kombinere det med mannens jobb sånn at jobben dekker deler av hotell og hans flybillett [emoji4] men det er en super by for barn også. Masse å gjøre og se!
Dollarkursen spiller jo selvsagt inn for nordmenn da, den kan gjøre stor forskjell!

Overnatting er ikke billig, men ellers så syns jeg ikke det er så ille. Vi fant et hotell som ser greit ut til en ganske rimelig pris, og det var inkl frokost så det er jo kjekt [emoji4] og siden vi deler rom så ble det halv pris. Men jeg kommer en kveld tidligere enn venninna mi og har tenkt å booke hotell ved flyplassen da det er halv pris i forhold til Manhattan.
Det er ikke billig der vi bor heller så forskjellen er ikke så stor. Men en familietur til New Hork koster fort litt. Vi pleier å kombinere det med mannens jobb sånn at jobben dekker deler av hotell og hans flybillett [emoji4] men det er en super by for barn også. Masse å gjøre og se!
Dollarkursen spiller jo selvsagt inn for nordmenn da, den kan gjøre stor forskjell!

Har lyst på en venninne tur dit en gang :)

God helg[emoji4] har hatt meg en times hvil på sofaen, men tror det straks blir leggetid alikevell[emoji6]

Tåkeland her som vi har overnattet med i natt. Håper den letner slik at vi kan få et glimt av solen [emoji274]

Sliter fortsatt med å skjønne at det er et lite menneske som vokser inni meg. I morges var jeg sikker på at jeg bare våknet fra en drøm hvor jeg har drømt på meg hele graviditeten [emoji23] Går fort unna da hvertfall.

Sliter fortsatt med å skjønne at det er et lite menneske som vokser inni meg. I morges var jeg sikker på at jeg bare våknet fra en drøm hvor jeg har drømt på meg hele graviditeten [emoji23] Går fort unna da hvertfall.
Jeg sliter med det samme til tider:P Men som du sier. Svangerskapet går veldig fort når en ikke tenker på det hele tiden :P

God morgen... sitter og venter på at tantebarnet mitt skal komme, men skulle gjerne sovet etpar timer til først... *gjeeeeeesp* :P

God morgen (eller lunsj)! Jubler for at jeg for første gang siden mai klarte å finne meg frokost uten å brekke meg eller kaste opp! Håper det fortsetter slik :)

Ha en god dag alle sammen! :)
Så herlig! All grunn til å juble for det :-) håper med deg :-)

Overgang fra tretti grader og sol hver dag til regnvær hjemme i dag..o_O

Takk for det! Har til og med fått vasket klær selv i dag, føler meg i kjempeform! [emoji4]

Velkommen tilbake fra ferie! [emoji4]
Åå så bra! Godt å kunne kjenne at man fungerer mot normalt :-)

Takk for det :-) Var fantastisk på ferie så nå er det omstilling til jobbstart på fredag ;) men oul på torsdag først da!:wideyed:

Akkurat kost meg med koffeinfri kaffe og en kokosbolle! Ser etterpå at kokosbollen hadde gått ut på dato for to mnd siden :p alle hemninger er borte om dagen gitt!

Back
Topp