Skravletråd!

Det lurer jeg også på! Er 9+0 i dag, og føler meg som en hval. Jeg er førstegangsgravid, og har virkelig ingen unnskyldning for å være så "stor" som jeg er nå. Jeg kommer ikke til å klare å holde dette skjult stort lenger fordi magen står ut som en ballong!

Jeg kjøpte med miniform kapsel ( hjelper mot luftplager/smerter) og de hjelper litt faktisk ;) Føler ikke jeg er så himla oppblåst som jeg var tidligere så kan være værd og prøve disse? :)

Da jeg var gravid med de andre var jeg til OUL ... denne gangen har jeg alt fått sett magebølla to ganger...og vet jeg skal se enda en gang før OUL... :D

Fastlegen min overrasket meg med UL-apparat på legekontoret... og jeg ble sendt til sykeshuset i forbindelse med terminfastsettelse med tanke på duo-testing...og i Oslo blir det da også en UL i forbindelse med dette :)

Jeg har derimot ikke betalt noe for UL'ene siden alt har vært offentlig.. :)

Jeg kjøpte med miniform kapsel ( hjelper mot luftplager/smerter) og de hjelper litt faktisk ;) Føler ikke jeg er så himla oppblåst som jeg var tidligere så kan være værd og prøve disse? :)

De kjøpes på apoteket, ja?? :)

Jeg vurderer å teste ut det før vi drar til svigerfamilien neste uke.. jeg vil helst ikke at de skal mistenke noe enda :P

De kjøpes på apoteket, ja?? :)

Jeg vurderer å teste ut det før vi drar til svigerfamilien neste uke.. jeg vil helst ikke at de skal mistenke noe enda :P

Ja de kjøpes på apoteket og er helt trygge å bruke[emoji3] Ta de gjerne noen dager før dere reiser da virkningen begynner etter 2-3 dager ;)

Næi når jeg ligger på ryggen om morningen er magen flat, så jeg har ikke fått babymage enda (kun luftmage[emoji23])
Jeg er 3-gangs fødende å blei fort stor med de 2 første så jeg også lurer på hvor magen blir av. Men er så lenge siden så det var sikkert bare luft enda da også[emoji23][emoji23]

Er 13+1 idag og var på TUL for 1 uke siden så alt var bare bra da, så den kommer vel snart skal du se[emoji3] regner med at om noen uker kommer magen til oss skal du se ;)
Godt det ikke bare er meg ;) Ja, plutselig poppa den vel ut :) Gleder meg sånn til å få skikkelig gravidmage! Elska å være gravid! :D

Godt det ikke bare er meg ;) Ja, plutselig poppa den vel ut :) Gleder meg sånn til å få skikkelig gravidmage! Elska å være gravid! :D

Jeg også gleder meg til det[emoji178] Det er jo så fint og koseli med babymage[emoji178]

Jeg er veldig glad for sommerværet vi har for tiden....jeg går nemlig i kjoler hver dag.. ikke strammer de over magen og det er hakket lettere å skjule hva som foregår .. :P

Jaa, endelig!![emoji2][emoji295]️Nyt dagen![emoji41]
Trodde jeg skulle kovne når eg løp tidligere i dag. Det vanlige er jo å løpe i 8 grader og nedbør:smiley-bounce015
I dag var det rett og slett fantstisk!!

Varmt her i dag også, men nå kommer det litt mer skyer.

Planen for dagen - se på mammatøy på H&M... :P

Varmt her i dag også, men nå kommer det litt mer skyer.

Planen for dagen - se på mammatøy på H&M... :P

Det gjorde jeg faktisk i dag, såg etter klær. Fant ikke de buksene som er under magen som de har på Hm på nettet. Elastikk i sidene heller.
Fant du noe pent?
Må dusje, jobb om 1 time[emoji4]

Det gjorde jeg faktisk i dag, såg etter klær. Fant ikke de buksene som er under magen som de har på Hm på nettet. Elastikk i sidene heller.
Fant du noe pent?
Må dusje, jobb om 1 time[emoji4]

Fant en grønn halvlang bukse og en olabukse... kjempefornøyd :D

Ååå idag er jeg så glad.. vi har kjøpt oss hus[emoji537][emoji322] Åååå det var drømmehuset til og med[emoji3] Nå føler jeg ting går rette veien for tiden nå[emoji3][emoji1319]

Ååå idag er jeg så glad.. vi har kjøpt oss hus[emoji537][emoji322] Åååå det var drømmehuset til og med[emoji3] Nå føler jeg ting går rette veien for tiden nå[emoji3][emoji1319]

Gratulerer!! Så herlig!:D

Gratulerer [emoji4][emoji898][emoji253]

Back
Topp