Skravletråd!

Da må jeg kjøpe imorra så de begynner å virke snart[emoji23][emoji106]

Tar du mange kapsler om dagen? Det står mellom 3-4 on dagen men trenger vi å ta så mange?[emoji3]

Tar du mange kapsler om dagen? Det står mellom 3-4 on dagen men trenger vi å ta så mange?[emoji3]
Jeg tok 4 de første dagene, nå tar jeg bare morgen og kveld.. tar en midt på dagen hvis jeg skal spise mat som jeg vet jeg blir oppblåst av[emoji4]

God morgen damer[emoji3] Hva skal dere idag da? Jeg skal på pulsstep nå snart og ikveld skal vi feire min bror som er 30år[emoji322][emoji847] Kjenner jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut før jeg må hjem og legge meg[emoji23][emoji23] Er jo ikke vant med å være sosial lengre så dette blir spennende [emoji56]

God morgen damer[emoji3] Hva skal dere idag da? Jeg skal på pulsstep nå snart og ikveld skal vi feire min bror som er 30år[emoji322][emoji847] Kjenner jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut før jeg må hjem og legge meg[emoji23][emoji23] Er jo ikke vant med å være sosial lengre så dette blir spennende [emoji56]
Høres ut som en deilig dag!
Jeg er på jobb og skal deretter hjem og bake til morgendagens 40 + 6 årsdag! :p

Ser an været her...for øyeblikket er det varmt, men en del skyer fremdeles... det er riktignok meldt knallsol senere...så her krysses fingrene.. :D

Har beiset terrassen i finværet og nå venter jeg på at mannen skal komme hjem fra jobb :-) blir muligens middag med faren og broren min i kveld også :-)

Si meg... hvor lenge varer denne oppblåstheta?[emoji849] Er 12+5 idag og er fortsatt som en ballong på ettermiddag/kveld[emoji85] Har tatt laxoberal nå og da den siste tiden, men jeg kan jo ikke bruke dette heller på månasvis[emoji30] Er det flere som fortsatt er oppblåst eller er det bare meg?[emoji324]
Veeeedi stor på ettermiddag kveld, ser ur som jeg er 5-6 måneder på vei og ikke 3 [emoji14] Så du er ikke alene [emoji6] (liten trøst, men men)

Jeg blir gaaaal[emoji23][emoji85] Er jo ubehageli og jeg også ser ut som jeg er 20uker på vei og magen er steinhard[emoji849] Jeg har det mest på ettermiddag/kveld og det som er værst er at jeg blir ikke kvitt det heller[emoji23]Hadde jeg i det minste fått til en litn promp hadde jeg vært gla[emoji23][emoji23]
Heheh :P Har du fått mage sånn ellers - om morningen f.eks? Min er helt flat om morningen :( Og det bekymrer meg litt selvsagt... selv om alt var normalt på ul 11+6 (er nå 13+5). Er jo 2. gangs så trodde magen ville komme fortere denne gangen? Ser på bilder fra forrige svangerskap, og da hadde jeg litt mage fra uke 10. Nå har jeg ingenting (har riktignok litt ekstra hud etter min digre gravidmage sist, kanskje det spiller inn), eller kan det være at babyen ligger lenger bak denne gangen? Uff, alle desse bekymringene som så langt har vist seg å være unødvendige gjør meg sprø.

Jeg føler meg KJEMPESTOR. Er oppblåst og har tidenes tregeste fordøyelse. Bukser som ikke passer og kjoler kan jeg bare glemme, da stikker magen skamløst ut. Bleh.

Jeg skal på tul om litt over to uker, er veldig spent. Ser mange på gruppa skal på tul nr 3 og 4. Er det vanlig? Bestiller dere så mange når det er normale svangerskap? Jeg har bestilt en time, og har ikke lyst til å betale for flere heller, er nok utgifter om sommeren om jeg ikke skal dra på oss type fire tusen i ul-kostnader:eek:

Si meg... hvor lenge varer denne oppblåstheta?[emoji849] Er 12+5 idag og er fortsatt som en ballong på ettermiddag/kveld[emoji85] Har tatt laxoberal nå og da den siste tiden, men jeg kan jo ikke bruke dette heller på månasvis[emoji30] Er det flere som fortsatt er oppblåst eller er det bare meg?[emoji324]

Det lurer jeg også på! Er 9+0 i dag, og føler meg som en hval. Jeg er førstegangsgravid, og har virkelig ingen unnskyldning for å være så "stor" som jeg er nå. Jeg kommer ikke til å klare å holde dette skjult stort lenger fordi magen står ut som en ballong!

Jeg sliter allerede med å skjule det...har ikke sjans ... og det er litt dumt siden jeg helst ikke vil at så mange skal vite det før alle tester og alt er gjort... :(

Jaja... sånn er det nå bare :P

Jeg føler meg KJEMPESTOR. Er oppblåst og har tidenes tregeste fordøyelse. Bukser som ikke passer og kjoler kan jeg bare glemme, da stikker magen skamløst ut. Bleh.

Jeg skal på tul om litt over to uker, er veldig spent. Ser mange på gruppa skal på tul nr 3 og 4. Er det vanlig? Bestiller dere så mange når det er normale svangerskap? Jeg har bestilt en time, og har ikke lyst til å betale for flere heller, er nok utgifter om sommeren om jeg ikke skal dra på oss type fire tusen i ul-kostnader:eek:
Tror ikke det er vanlig med så mange tul. Jeg har hatt to. Den første pga. babyen ble til ved hjelp av ivf så da er det stander, tul nr.2 fordi jeg mistet en tvilling og de ville sjekke at det ikke skapte problemer for tvillingen som er igjen. Begge disse var i det offentlige, så har ikke betalt noe.
Er nok en del som tar flere ul'er når de har opplevd MA eller er bekymret for om det er noe galt.

Standard er vel å ikke ha noen tul i det hele tatt og kun ha oul. Men har blitt så "vanlig" at nesten alle gjør det likevel. Vi hadde en i uke ni pga blødninger og henvisning fra legen men kommer ikke til å ta flere før oul :-)

Heheh :p Har du fått mage sånn ellers - om morningen f.eks? Min er helt flat om morningen :( Og det bekymrer meg litt selvsagt... selv om alt var normalt på ul 11+6 (er nå 13+5). Er jo 2. gangs så trodde magen ville komme fortere denne gangen? Ser på bilder fra forrige svangerskap, og da hadde jeg litt mage fra uke 10. Nå har jeg ingenting (har riktignok litt ekstra hud etter min digre gravidmage sist, kanskje det spiller inn), eller kan det være at babyen ligger lenger bak denne gangen? Uff, alle desse bekymringene som så langt har vist seg å være unødvendige gjør meg sprø.
Min er og helt flat om morgenen og så blir det mer utover dagen. Kjenner livmora best når jeg står faktisk :-) Er nok mest oppblåst her foreløpig men orker ikke å gå å holde inn magen så da får jeg bare se mer gravid ut enn det jeg egentlig er ;-) er 11+3 i dag :-)

Jeg føler meg også kjempe stor. Er 10 uker i dag og kan bare glemme å komme inn i buksene mine. Jeg er oppblåst og har slitet med forstoppelse. Er noe bedre nå, men like oppblåst[emoji85]

Jeg har hatt 2 Ul, disse har jeg fått etter henvisning fra lege pga 3 SA tidligere.
Jeg har bestilt en til hos privat når jeg er 12+4, fordi jeg syns det er lenge å vente helt til ordinær UL[emoji4]

Jeg har fått flere tul pga flere spontanaborter så nei det er ikke så vanlig med mange tul nei[emoji4]

Heheh :P Har du fått mage sånn ellers - om morningen f.eks? Min er helt flat om morningen :( Og det bekymrer meg litt selvsagt... selv om alt var normalt på ul 11+6 (er nå 13+5). Er jo 2. gangs så trodde magen ville komme fortere denne gangen? Ser på bilder fra forrige svangerskap, og da hadde jeg litt mage fra uke 10. Nå har jeg ingenting (har riktignok litt ekstra hud etter min digre gravidmage sist, kanskje det spiller inn), eller kan det være at babyen ligger lenger bak denne gangen? Uff, alle desse bekymringene som så langt har vist seg å være unødvendige gjør meg sprø.

Næi når jeg ligger på ryggen om morningen er magen flat, så jeg har ikke fått babymage enda (kun luftmage[emoji23])
Jeg er 3-gangs fødende å blei fort stor med de 2 første så jeg også lurer på hvor magen blir av. Men er så lenge siden så det var sikkert bare luft enda da også[emoji23][emoji23]

Er 13+1 idag og var på TUL for 1 uke siden så alt var bare bra da, så den kommer vel snart skal du se[emoji3] regner med at om noen uker kommer magen til oss skal du se ;)

Back
Topp