Skravletråd!

Ååå idag er jeg så glad.. vi har kjøpt oss hus[emoji537][emoji322] Åååå det var drømmehuset til og med[emoji3] Nå føler jeg ting går rette veien for tiden nå[emoji3][emoji1319]
Gratulerer med huskjøp! :)

Vært på kontroll idag. 12+1. Legen fant ikke hjertelyden så da ble det enda en UL, utvendig denne gangen. Lå litt med hjertet i halsen, men det tok ikke mange sekundene før vi så en aktiv krabat svømme rundt som en gærning. Morkaken ligger i front så legen sa det var nok derfor det var litt vanskelig å finne hjertelyd, pluss at h*n bevegde seg såpass mye.
Helt utrolig at det nå begynner å ligne et lite menneske! Fikk ikke med bilde denne gangen.

Vært på kontroll idag. 12+1. Legen fant ikke hjertelyden så da ble det enda en UL, utvendig denne gangen. Lå litt med hjertet i halsen, men det tok ikke mange sekundene før vi så en aktiv krabat svømme rundt som en gærning. Morkaken ligger i front så legen sa det var nok derfor det var litt vanskelig å finne hjertelyd, pluss at h*n bevegde seg såpass mye.
Helt utrolig at det nå begynner å ligne et lite menneske! Fikk ikke med bilde denne gangen.

Så kjekt!!

Fant en grønn halvlang bukse og en olabukse... kjempefornøyd :D

Jeg fant ikke noe i går. Syns nesten det er vanskelig å gå å kjøpe gravidklær ennå:happy090 Helt teit,men jeg har ikke fortalt det på jobb ennå og føler det er litt hemmelig. I neste uke må jeg inn på kontoret til sjefen og det er ikke noe jeg gleder meg til..

Veeeedi stor på ettermiddag kveld, ser ur som jeg er 5-6 måneder på vei og ikke 3 [emoji14] Så du er ikke alene [emoji6] (liten trøst, men men)

Samme her, virkelig stor ball på magen. Var på seinvakt i går og såg plutselig magen min i speilet på badet:smiley-bounce012 Nesten så jeg svatt til selv..

Jeg er oppblååååst, og ikke bare litt heller. 13+2 i dag, ser ut som 20 uker + :p Før ble jeg oppblåst kun på ettermiddag. Nå eg jeg oppblåst fra frokost og til jeg legger meg. Irriterende! Jeg vil ha babybump, ikke luft :p

Kjenner du livmoren over bekkenet? Syns jeg er begynt å ha litt rund mage om morningen jeg også, og da bare i uke 11++
Tenkte at det var tidlig, men det er 4 graviditeten..

Så skummelt. Godt du fikk bekreftet at alt var bra med lille på ul.

Jeg fant ikke noe i går. Syns nesten det er vanskelig å gå å kjøpe gravidklær ennå:happy090 Helt teit,men jeg har ikke fortalt det på jobb ennå og føler det er litt hemmelig. I neste uke må jeg inn på kontoret til sjefen og det er ikke noe jeg gleder meg til..

Jeg har alt mage og ingenting annet å gå med en kjoler... buksene mine får jeg ikke kneppet igjen... :P

UL ut av det blå er det beste! :D

Så bra at alt var som det skulle.. :)

Kjenner du livmoren over bekkenet? Syns jeg er begynt å ha litt rund mage om morningen jeg også, og da bare i uke 11++

På UL i uke 10+5 fant hun livmoren min nesten halvveis opp til navelen alt..jeg ble skikkelig overrasket over at den var så høyt, men hun sa det var helt normalt... :)

På UL i uke 10+5 fant hun livmoren min nesten halvveis opp til navelen alt..jeg ble skikkelig overrasket over at den var så høyt, men hun sa det var helt normalt... :)
Jøss, det hadde jeg ikke trodd:)
I dag kjenner jeg at det frister å bestille time hos jordmor å få bekreftet dette svangerskapet, syns "alle" har hørt hjertelyd eller sett UL. Klarer jeg vente til onsdag?:wacky:

Jøss, det hadde jeg ikke trodd:)
I dag kjenner jeg at det frister å bestille time hos jordmor å få bekreftet dette svangerskapet, syns "alle" har hørt hjertelyd eller sett UL. Klarer jeg vente til onsdag?:wacky:

Jeg er ganske liten da... 162 cm på strømpelesten... og så er det jo ulike typer livmor man kan ha - typ foroverblyd, bakoverbøyd osv... :)

Jeg er ganske liten da... 162 cm på strømpelesten... og så er det jo ulike typer livmor man kan ha - typ foroverblyd, bakoverbøyd osv... :)

Ja det er klart.

Jordmoren viste meg hvor livmoren var for to dager siden. Da var den midt mellom navlen og symfysen. Kanskje den er kommet litt ut av bekkenet også? Synes jeg har en liten kul om morningen når jeg ligger i sengen.

Her begynner mannen endelig ferie i dag....så da blir det nok litt mer stille herfra de neste dagene... :P

Ååå idag er jeg så glad.. vi har kjøpt oss hus[emoji537][emoji322] Åååå det var drømmehuset til og med[emoji3] Nå føler jeg ting går rette veien for tiden nå[emoji3][emoji1319]
Gratulerer [emoji323]

Tusen takk alle sammen[emoji537][emoji1319][emoji178]

Her begynner mannen endelig ferie i dag....så da blir det nok litt mer stille herfra de neste dagene... :p
Ha en deilig ferie da! :Heartred

Hos har mannen en uke nå, jobb en uke og så to uker til. Jeg begynner ikke før om tre uker... Phu...

Nettopp vært å kjøpt meg 2 nye bh'er og en bikinioverdel. Gått opp 2(!) størrelser [emoji33][emoji85] 10+6 i dag[emoji5]

Back
Topp