Skravletråd!

Hei alle! [emoji16] Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å bli kjent med alle [emoji28][emoji85] Er det kommet hemmelig gruppe?

Ja, men ikke alle er der enda.... f.eks meg...som må vente til 1.juli fordi man må ha vært registrert her inne en måned før man kan søke om tilgang :)

Dagens syteinnlegg... jeg EEEER så lei av mat[emoji30] Ingenting som frister men hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm.. Er faktisk ingenting jeg kommer på som frister lengre[emoji849] Har den siste tiden gått mye i knekkebrød eller rundstykker men er drittlei det nå. Før spiste jeg mye skyr/propud med bær og nøtter, men dette frister heller ikke lengre[emoji22] Jeg vil at mat skal smake godt[emoji57][emoji57] Blææææ...

Dagens syteinnlegg... jeg EEEER så lei av mat[emoji30] Ingenting som frister men hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm.. Er faktisk ingenting jeg kommer på som frister lengre[emoji849] Har den siste tiden gått mye i knekkebrød eller rundstykker men er drittlei det nå. Før spiste jeg mye skyr/propud med bær og nøtter, men dette frister heller ikke lengre[emoji22] Jeg vil at mat skal smake godt[emoji57][emoji57] Blææææ...

Sjekk tråden jeg startet i går...der var det mange tips til lette ting man kunne spise når alt føltes *blæææææææ* :D

Sjekk tråden jeg startet i går...der var det mange tips til lette ting man kunne spise når alt føltes *blæææææææ* :D

Ååhh takk da skal jeg inn å se der[emoji12][emoji106]

Ja, men ikke alle er der enda.... f.eks meg...som må vente til 1.juli fordi man må ha vært registrert her inne en måned før man kan søke om tilgang :)

Aah, det virka stress å bli medlem der [emoji28] Eller telle innlegg og vente osv [emoji85] Jeg har ikke så mye tålmodighet[emoji28][emoji23]

Jeg synes det er dumt at lek/konkurranser kommer opp på oversikten over nye innlegg....noen gang overskygger de alt som kan være interessant å lese ... :smiley-ashamed008

Hva gjør dere på idag da? Hvordan er formen?

Kjeder meg litt...noe man kan se på antall innlegg jeg har så langt i dag :P

Formen er så som så....trøtt, kvalm og sliten.... men i dag har sommerferien offisielt startet for guttene så da blir det ingen tidlige morgnener hvor de må vekkes og sendes avgårde til skolen... *deilig!* :D

Kjeder meg litt...noe man kan se på antall innlegg jeg har så langt i dag :p

Formen er så som så....trøtt, kvalm og sliten.... men i dag har sommerferien offisielt startet for guttene så da blir det ingen tidlige morgnener hvor de må vekkes og sendes avgårde til skolen... *deilig!* :D
Så deilig. Skolen tar først ferie i morgen hos oss. Men jeg har fortsatt en uke igjen på jobb.
Guttungen har heldigvis litt forskjellige aktiviteter han skal være med på.

Kjenner jeg gleder meg ekstremt til fri nå. En hverdag uten stress og mas.
Formen min er egentlig veldig bra. Men merker veldig godt at jeg ikke klarer stress. Da blir jeg kvalm med en gang

Har 5 timer igjen av 12 timers arbeidsdag, noen som holder meg med selskap?

Ja, de ekstra timene er laaange... Jeg jobber i butikk og i dag er det Markedsdag i byen så ekstra lange åpent... Vi er kun to ansatte her og han andre er på ferie, så da sitter jeg her da Hehe...
Hva jobber du med?

De ringte fra bhg i dag. Mini var ikke helt i form. Sur og lei og snotter og hoster. Jeg orker ikke syk unge nå!!! [emoji30][emoji30][emoji30] Har nok med meg selv. Gledet meg til hjemmedag imorgen hvor jeg bare skulle sove (50% sykemeldt). Men nå må nok mini bli hjemme også (siden mannen er på sjøen). Og da blir det jo alt annet enn en dag for å hente meg inn [emoji30][emoji30][emoji30] Sutre sutre sutre

Si meg... hvor lenge varer denne oppblåstheta?[emoji849] Er 12+5 idag og er fortsatt som en ballong på ettermiddag/kveld[emoji85] Har tatt laxoberal nå og da den siste tiden, men jeg kan jo ikke bruke dette heller på månasvis[emoji30] Er det flere som fortsatt er oppblåst eller er det bare meg?[emoji324]

Si meg... hvor lenge varer denne oppblåstheta?[emoji849] Er 12+5 idag og er fortsatt som en ballong på ettermiddag/kveld[emoji85] Har tatt laxoberal nå og da den siste tiden, men jeg kan jo ikke bruke dette heller på månasvis[emoji30] Er det flere som fortsatt er oppblåst eller er det bare meg?[emoji324]
Jeg er oppblååååst, og ikke bare litt heller. 13+2 i dag, ser ut som 20 uker + :P Før ble jeg oppblåst kun på ettermiddag. Nå eg jeg oppblåst fra frokost og til jeg legger meg. Irriterende! Jeg vil ha babybump, ikke luft :P

Jeg er oppblååååst, og ikke bare litt heller. 13+2 i dag, ser ut som 20 uker + :P Før ble jeg oppblåst kun på ettermiddag. Nå eg jeg oppblåst fra frokost og til jeg legger meg. Irriterende! Jeg vil ha babybump, ikke luft :P

Jeg blir gaaaal[emoji23][emoji85] Er jo ubehageli og jeg også ser ut som jeg er 20uker på vei og magen er steinhard[emoji849] Jeg har det mest på ettermiddag/kveld og det som er værst er at jeg blir ikke kvitt det heller[emoji23]Hadde jeg i det minste fått til en litn promp hadde jeg vært gla[emoji23][emoji23]

Jeg blir gaaaal[emoji23][emoji85] Er jo ubehageli og jeg også ser ut som jeg er 20uker på vei og magen er steinhard[emoji849] Jeg har det mest på ettermiddag/kveld og det som er værst er at jeg blir ikke kvitt det heller[emoji23]Hadde jeg i det minste fått til en litn promp hadde jeg vært gla[emoji23][emoji23]
Jeg tar miniform kapsler og har blitt mye bedre[emoji4] ikke like oppblåst [emoji7]

Jeg tar miniform kapsler og har blitt mye bedre[emoji4] ikke like oppblåst [emoji7]

Det blir kjøpt imorra for å si de sånn[emoji120][emoji106][emoji3]

Back
Topp