Enig i den! Første dagen denne uka jeg har kommet meg ut, med unntak av gårsdagen selvfølgelig![]()
Prøve å komme meg ut i morra! Og få med meg mannen neste uke
Er liksom pollen og allergipiller i tillegg til spira. Så er jo helt kjørt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i den! Første dagen denne uka jeg har kommet meg ut, med unntak av gårsdagen selvfølgelig![]()
Vi har ikke bil så da blir det enten buss eller gå [emoji1] Og sånn som humøret og luktesansen er nå, blir buss tortur før kl 7 om morran [emoji23][emoji23][emoji23]Jeg gjør og det så var veldig flink til å både sykle og gå til jobb men nå har det blitt litt latmannsliv i det siste med bilneste uke må jeg få snudd om!
Uff skjønner at det er tungt ja!Prøve å komme meg ut i morra! Og få med meg mannen neste uke
Er liksom pollen og allergipiller i tillegg til spira. Så er jo helt kjørt![]()
Hehe skjønner den!Vi har ikke bil så da blir det enten buss eller gå [emoji1] Og sånn som humøret og luktesansen er nå, blir buss tortur før kl 7 om morran [emoji23][emoji23][emoji23]
Uff skjønner at det er tungt ja!Du får ta det i ditt tempo
![]()
Fort gjort med bil det, blir så lettvint å bare ta bilen til jobb[emoji85]Hehe skjønner den!![]()
Vi kjøpte bil først nå i vinter så merker vi har lagt om vanene veldig fra de fire siste åra!
Jepp, skyldig i denFort gjort med bil det, blir så lettvint å bare ta bilen til jobb[emoji85]
Hehe, jeg tenkte det samme og vi begynte å prøve i desemberJaskal ta den timen vi har til trening i arbeidstiden i morgen! Trene styrke og kondisjon. Nødt til å få tilbake litt muskler!
Trodde jeg skulle ha litt tid til å komme skikkelig i gang, for tenkte det tok litt tid med prøving, men satt på første pp. Ikke at jeg klager altsåmen ja
![]()

Bil er kjekt å ha da ja[emoji4] vi bor 20 min gåtur fra sentrum så kollektiv transport holder foreløpig[emoji4]Jepp, skyldig i denså på en måte kunne vi godt latt være og ha bil men vi bor på landet og når vi og skal få en liten en nå er jeg glad vi har den
![]()
Jeg syns brunost er fantastisk nå [emoji1]Prim har aldri vært så godt som nu![]()
Jeg syns brunost er fantastisk nå [emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23] fantastiskHadde det og i kjøleskapet, men var stress å skjære det, så fant prim og en skei [emoji14] prøvde å dele med sambo men å spise Prim med skei var ikke helt hannes greie![]()
Føler meg stolt nå da som fikk dratt med mannen på en kveldstur i skauen! Er jo så deilig når man først kommer seg ut!![]()
Brunost er himmelskJeg syns brunost er fantastisk nå [emoji1]
Helt normalt. Et tydelig tegn på at ting vokser4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?
Rista brød med brunostJeg syns brunost er fantastisk nå [emoji1]

Nam[emoji7][emoji7][emoji7]Rista brød med brunost[emoji813]red