Skravletråd!

Var veldig kvalm og slet med blodtrykksfall fra uke 9 til 11. Uke 11 var det akkurat som alt stoppet samtidig og jeg var i superform i over en uke. Men igår kveld kom både kvalme og uvelhet tilbake [emoji45] På en måte greit for jeg var jo litt redd jeg kunne ha mistet.

God morgen/formiddag! :) Hvilke planer har dere for dagen? Hvordan er været der dere bor? :) Ha en fin dag :)

her regner det og er skikkelig kjipt innevær. guttungen er rastløs og jeg i dårlig form. Har bare en av fire unger hjemme så planen var å få gjort masse fornuftig, men jeg orker ikke gjore noe. uggen form og sliten. så sitter som ett slakt i sofaen

her regner det og er skikkelig kjipt innevær. guttungen er rastløs og jeg i dårlig form. Har bare en av fire unger hjemme så planen var å få gjort masse fornuftig, men jeg orker ikke gjore noe. uggen form og sliten. så sitter som ett slakt i sofaen
Høres ut som samme vær som her da. Viktig å lytte til kroppen og ta det rolig så man får tatt seg igjen litt også. Kroppen din bygger jo et helt nytt menneske, ikke rart du er sliten, pluss alt det ekstra som sliter på deg. Du er sterk. ❤️ Det meste av det fornuftige kan sikkert vente litt :)

Igår fikk jeg kose med pusen Amalie Tyranica. En kompis som har adoptert en "vill"katt og hun har vært veldig skeptisk til folk. Bare godtatt han og kjæresten. Men igår var hun overalt! Koste og lekte... en skikkelig storsjarmør! Tålte å bli løftet på tilogmed! Og måtte få magekos!

Kompisen var litt overrasket selv, så mulig det er sant at katter liker graviditets hormoner og feromoner? Han mente hun hadde sin kattemynte-oppførsel.

Uansett kjempekoselig å se Amalie krype ut av skallet sitt!

Fått dilla på jane the virgin sesongene så sitter å ser sesong tre på dataen.mens gubben ser guttefilm. Hehe

herlighet for en dag.... er så sliten og trøtt. mon tro når man kommer til den gode perioden. andre trimester har ikke vært helt på min side enda

god helg, syns sommerværet kan komme snart jeg. blir så låst med hjemme og inne med ungene, de hæler ikke gå ut, og jeg forstår de godt

Hoff i dag er virkelig ikke formen på min side. Så rart at det blir verre etter uke 13-14

Back
Topp