Skravletråd!

Jeg er innpå og kikker til dere hver dag, men ikke alltid jeg orker å kommentere så mye:p er nok med jobb og frøkna for tiden ;)
Det er forståelig! Godt å høre at alt står bra til med deg :) (minus kvalmen) :)

Kvalmen ga seg nesten helt for over en uke siden. Jeg må fremdeles være litt forsiktig med hva jeg spiser (og lukter!), men stort sett er det greit. Er fremdeles rimelig sliten, da, men skal prøve meg i gradert jobb til uka. Det gleder jeg meg til. :)

Hvordan går det med dere alle? Begynner formen å bli bedre? Her har kvalmen blitt mye mindre krevende, og føler at jeg har liiiitt energi igjen. Hva skal dere gjøre i dag? :)
Her å. Deilig å slippe den konstante kvalmen. Den kommer fortsatt i bølger og jeg reagerer på noe mat og lukter men stort sett går det meste bra, bortsett fra kjøtt i ulike varianter. Er trøtt og sliten men orker å gå litt trilleturer og gjøre det jeg skal. Vi har vært innom jobb og levert sykemld så gått en tur, mista en sokk (ettåringen altså) kikka på ny vogn, vært på kafe, vært i ett møte, henta i bhf, laget middag, strikka litt og nå bada og legger barna

Her å. Deilig å slippe den konstante kvalmen. Den kommer fortsatt i bølger og jeg reagerer på noe mat og lukter men stort sett går det meste bra, bortsett fra kjøtt i ulike varianter. Er trøtt og sliten men orker å gå litt trilleturer og gjøre det jeg skal. Vi har vært innom jobb og levert sykemld så gått en tur, mista en sokk (ettåringen altså) kikka på ny vogn, vært på kafe, vært i ett møte, henta i bhf, laget middag, strikka litt og nå bada og legger barna
Det høres ut som du har fått gjort masse i dag :) Kjøtt og enkelte matvarer reagerer jeg også på. Blir veldig dårlig i nærheten av lammekjøtt... Hva strikker du? :)

Høres herlig ut! Hvilken hobby holder du på med? Akkurat nå psyker jeg meg opp til å rydde hjemme, og vaske litt klær. Håper å komme meg litt ut i finværet som belønning etter rydding. Haha :)
Idag har det vært geriljabroderi, men har flere ting jeg gjør innimellom [emoji4]

Fikk du gjort det ryddet og vasket klær idag? [emoji4]

Idag har det vært geriljabroderi, men har flere ting jeg gjør innimellom [emoji4]

Fikk du gjort det ryddet og vasket klær idag? [emoji4]
Åh, så morsomt! :)

Ja, jeg har fått gjort alt jeg hadde planlagt og enda har jeg nok overskuddsenergi til å kjede meg. Hva skjeeeer! Haha :) Uvant med energi. :) Har du hatt en fin dag?

Det høres ut som du har fått gjort masse i dag :) Kjøtt og enkelte matvarer reagerer jeg også på. Blir veldig dårlig i nærheten av lammekjøtt... Hva strikker du? :)
Prøver å strikke ei kåpe til ettåringen. Og holder på med en jakke men får ikke gkortr mye på dagen og på kvelden er jeg helt i koma...

Prøver å strikke ei kåpe til ettåringen. Og holder på med en jakke men får ikke gkortr mye på dagen og på kvelden er jeg helt i koma...
Åh, så fint :) Forstår godt at du er for sliten på kvelden og at det går i ett kjør på dagene :) Men fint å ha noe å holde på med de stundene man faktisk har mulighet :)

Åh, så morsomt! :)

Ja, jeg har fått gjort alt jeg hadde planlagt og enda har jeg nok overskuddsenergi til å kjede meg. Hva skjeeeer! Haha :) Uvant med energi. :) Har du hatt en fin dag?
Virker som du har hatt en bra dag [emoji4] Så deilig å ha energi nok til å kjede seg! Av og til er det å kjede seg det beste jeg vet, utennom at det er så kjedelig [emoji23] Uansett kjempe bra å få unngagjort husarbeid!

Ja har hatt en fin dag jeg også. Vi grillet hos min bror og mamma kom til byen. Så har kost meg med skitprat [emoji6] og fikk gave! Mamma har strikket en jakke!

Virker som du har hatt en bra dag [emoji4] Så deilig å ha energi nok til å kjede seg! Av og til er det å kjede seg det beste jeg vet, utennom at det er så kjedelig [emoji23] Uansett kjempe bra å få unngagjort husarbeid!

Ja har hatt en fin dag jeg også. Vi grillet hos min bror og mamma kom til byen. Så har kost meg med skitprat [emoji6] og fikk gave! Mamma har strikket en jakke!
Så fint å få brukt litt tid med familien! :) Så heldig du er som fikk strikkagave! :D

Den følelsen at man har sovet på sofaen siden rett etter frøkna la seg (19.00) og nettopp våkner :nailbiting:

Her er formen kjempebra! Kvalmen ga seg forrige helg, og jeg har hatt energi for første gang på lenge. Har fått plantet i hagen og sånt! Er stuptrøtt fra 19.00 og utover, men det får bare være. Fint å ha energi på dagtid [emoji95]

I dag er formen blæh... kvalm og utrolig trøtt og giddalaus.... orka strikke en runde... haha. føler meg skikkelig lat i dag. så formen svinger veldig gitt

Takk! Til deg også! :D Synes du tiden har gått fort? Hvordan er formen din? :)

Synes det gikk sakte frem til TUL (9+4), etter det har det gått fort. Formen er fin, bortsett fra at jeg trenger en ekstra lur i løpet av dagen. Hva med deg? :)

Synes det gikk sakte frem til TUL (9+4), etter det har det gått fort. Formen er fin, bortsett fra at jeg trenger en ekstra lur i løpet av dagen. Hva med deg? :)
Jeg slet med kvalme en stund, men nå er det bare nødvendig med litt ekstra hvile innimellom, så det er herlig! :) Tida blir nok å gå raskt i sommer! :)

Back
Topp