Jeg er sånn ca verdens kuleste tante akkurat nå. Kjøpte spinnere til niesene... [emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff håper det blir lettere for deg også snartHenger meg på her. Vært fin en stund nå, men i går kom det tilbake for fullt [emoji26] Rare greier...
Hehe. NiceJeg er sånn ca verdens kuleste tante akkurat nå. Kjøpte spinnere til niesene... [emoji23][emoji23][emoji23]
Takk. Fin form igår kveld og så langt idag. Kanskje det bare var en 3 dagers? Håper det, reiser til København med moren min imorgen.Huff håper det blir lettere for deg også snart
Vi var innom det lokale turn-senteret i helgen vi med niese og nevø. De holder åpent på regnfulle dager. Legger det ut på Facebook bare. Slik at barn kan få utløp for litt energi. Supert tilbud! Kanskje de har noe slik rundt der dere bor også. Vi var ikke klar over dette før vi tilfeldig møtte noen som skulle dit.god helg, syns sommerværet kan komme snart jeg. blir så låst med hjemme og inne med ungene, de hæler ikke gå ut, og jeg forstår de godt
Det var lurt. Skal sjekke det. Vi skal kjøpe mini sesongkort på tusenfryd neste uke og bruke det som en park i juli. Så da får vi kommer oss ut uansett vær og der er det nok for de å gjøre.Vi var innom det lokale turn-senteret i helgen vi med niese og nevø. De holder åpent på regnfulle dager. Legger det ut på Facebook bare. Slik at barn kan få utløp for litt energi. Supert tilbud! Kanskje de har noe slik rundt der dere bor også. Vi var ikke klar over dette før vi tilfeldig møtte noen som skulle dit.
Jeg kan godt skravle litt med degJeg kjede meg på toget hjem. Noen som vil underhilde meg? [emoji6]
Takk [emoji4]Jeg kan godt skravle litt med degHvor tar du tog fra?
![]()
Å jaTakk [emoji4]
Jeg har vært his min bror og på vei hjem til Bergen. Akkurat kjørt forbi Gol.
Gjør du noe kjekt idag?
Så koselig [emoji4] og så deilig å komme seg ut å bevege seg!Å jaTogturer er kjedelige og koselige på samme tid
Hvordan er formen?
Jeg slapper av mest i dag, har vært ute og gått en tur i regnet sammen med et søskenbarn jeg ikke har møtt på lenge. Det var hyggelig![]()
Bra du ikke har blitt togsyk til nå da!Så koselig [emoji4] og så deilig å komme seg ut å bevege seg!
Formen er relativt grei. Pleier å bli litt togsyk, men sluppet unna til nå [emoji4] Også overrasket over at jeg ikke er helt knust etter å ha herjet med tantebarna. Så energinivået må begynne å komme seg.
Såg på glad-tråden at du begynner å føle deg energisk. Så herlig det må være! Tar deg igjen om en uke [emoji6] hehe
Jeg vet ikke kjønn nei. Håper å få vite på OUL. Får vi ikke vite det der får det vel bli overraskelse daForresten er du en av de som har funnet ut kjønn allerede?
Ja absolutt!!!Jeg vet ikke kjønn nei. Håper å få vite på OUL. Får vi ikke vite det der får det vel bli overraskelse da [emoji14] Skal dere vite?![]()
Ååååh. Jeg har i alle fall hørt at det er mange som ikke får vite det men trodde kanskje de ikke så det med tanke på hvordan barnet lå osv. Hvis de bare ikke vil si det... Det er dårlig da.. Usikker på om jeg klarer å vente jeg også hvis de ikke sier det. Blir jo veldig nysgjerrig da.. hahaJa absolutt!!!
Har hørt rykter om at det ikke alle som utfører oul vil fortelle siden det ikke er medisinsk viktig. Men om det kommer har jeg svaret klart: jeg kommer til å dø av nyskjerrighet!!! [emoji6]
Om de ikke ser blir jeg kanskje til å ta privat etterpå... hehe
Ja. Tror det står i navnetråden inne på skjult. Er en av de første som svarte om jeg husker rett.Ååååh. Jeg har i alle fall hørt at det er mange som ikke får vite det men trodde kanskje de ikke så det med tanke på hvordan barnet lå osv. Hvis de bare ikke vil si det... Det er dårlig da.. Usikker på om jeg klarer å vente jeg også hvis de ikke sier det. Blir jo veldig nysgjerrig da.. haha [emoji14] Har dere navn klart?![]()
Da skal jeg sjekke derJa. Tror det står i navnetråden inne på skjult. Er en av de første som svarte om jeg husker rett.
Hva med dere? Funnet navn til begge kjønn?
Da skal jeg sjekke der![]()
Ja, eller, har vel to navn hvis det blir jente, men guttenavnet er vel egentlig bestemtProblemet er at jeg er så ubesluttsom for tida. Haha [emoji14] Hva føler du at det er der inne da? Gutt eller jente?
![]()