Skravletråd!

Full rulle hele helgen med rydding av hus som skal leies ut fra mandag, bytur å handle stol puter til de nye hage møblene, kino med ungene i morgen [emoji28] Akkurat nå er minsten hos besteforeldrene sine og søstra er på bursdag, gubben er på lønningspils med jobben mens jeg ligger på sofan å ser shameless [emoji4]
b4a506ac363dcfcc3f856df4287abfa7.jpg

Full rulle hele helgen med rydding av hus som skal leies ut fra mandag, bytur å handle stol puter til de nye hage møblene, kino med ungene i morgen [emoji28] Akkurat nå er minsten hos besteforeldrene sine og søstra er på bursdag, gubben er på lønningspils med jobben mens jeg ligger på sofan å ser shameless [emoji4]
b4a506ac363dcfcc3f856df4287abfa7.jpg
Og med verdens beste iskaffe (etter min smak) på bordet, ser jeg ;) hørtes herlig ut!

Hva gjør dere i kveld?
Jeg slækkern i sofaen med små tomater, moreller og plommer :)

10140d2dd79bfdfc290a286ec01a2c98.jpg

jeg har å kjørt i meg en halv pose moreller. haha. hatt en del vondt i magen i dag så tror jeg bare skal legge meg på sofaen og slappe av og sove veldig snart.

Hva gjør dere i kveld?

Ligger på sofaen og ser Luksusfellen. Mannen prøver å legge jenta vår! Foreløpig uten hell..

Åh, moreller så godt ut! Funnet på tilbud? Synes det er så himla dyrt.

Ligger på sofaen og ser Luksusfellen. Mannen prøver å legge jenta vår! Foreløpig uten hell..

Åh, moreller så godt ut! Funnet på tilbud? Synes det er så himla dyrt.
Håper ho sovner snart :)
Ja moreller er dyrt, men det var 79 kroner kg nå på Rema :). For en stund siden var det over det dobbelte mener jeg :)

Hva gjør dere i kveld?

Det såg godt ut!

Jeg venter på at gubben ska komme hjem fra jobb. Så ska vi spise middag. Blir nok ordentlig pådekingsmiddag idag for har vært så travelt i det siste. Blir deilig å bare prate uten å sku rekke noe!

Noen som drikker pukka te, nå som dere er gravide? :p leste en plass at pukka te ikke anbefales for gravide?! Men tenker selv at det ikke skader med en kopp i ny og ne? Hva tenker dere, og har dere hørt at det ikke anbefales? :p blir jo litt skeptisk[emoji23]

Noen som drikker pukka te, nå som dere er gravide? :p leste en plass at pukka te ikke anbefales for gravide?! Men tenker selv at det ikke skader med en kopp i ny og ne? Hva tenker dere, og har dere hørt at det ikke anbefales? :p blir jo litt skeptisk[emoji23]

Tror det kommer an på hvilken pukka-te det er snakk om! Har vel med hvilke ingredienser som er brukt. Har en te med noe blomster, og den er ikke anbefalt å drikke. Men har en annen te med bare ok ingredienser! :)

Tror det kommer an på hvilken pukka-te det er snakk om! Har vel med hvilke ingredienser som er brukt. Har en te med noe blomster, og den er ikke anbefalt å drikke. Men har en annen te med bare ok ingredienser! :)

Aha[emoji16] må vell prøve å lese litt om det! Er sååå glad i teen fra pukka :p

Noen som drikker pukka te, nå som dere er gravide? [emoji14] leste en plass at pukka te ikke anbefales for gravide?! Men tenker selv at det ikke skader med en kopp i ny og ne? Hva tenker dere, og har dere hørt at det ikke anbefales? [emoji14] blir jo litt skeptisk[emoji23]
Har jeg aldri hørt om. Men kan være det er enkelte rare urter i noen av de.
Jeg drikker den orginal chai pga ingefær [emoji4]

Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.

Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.
Jepp, er fortsatt 50% sykmeldt pga dette. Merker litt bedring hver dag, og kaster kun opp 1-3 ganger i uken nå:) sist gang kasta jeg opp daglig til ule 18, så er egentlig ganske fornøyd med at formen er såpass mye bedre allerede:) (15+3)

Fortsatt småkvalm, men mye bedre etter jeg fikk medisiner og så tror jeg det har begynt å gå litt over av seg selv heldigvis [emoji5]

Back
Topp