Du får heie litt ekstra når han er i mål [emoji4]Vi feirer et års bryllupsdag denne helgen, og mannen skal springe halvmaraton. Vi skulle egentlig springe den sammen, men slik ble det ikke ![]()
Gratulere med bryllupsdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får heie litt ekstra når han er i mål [emoji4]Vi feirer et års bryllupsdag denne helgen, og mannen skal springe halvmaraton. Vi skulle egentlig springe den sammen, men slik ble det ikke ![]()
Og med verdens beste iskaffe (etter min smak) på bordet, ser jegFull rulle hele helgen med rydding av hus som skal leies ut fra mandag, bytur å handle stol puter til de nye hage møblene, kino med ungene i morgen [emoji28] Akkurat nå er minsten hos besteforeldrene sine og søstra er på bursdag, gubben er på lønningspils med jobben mens jeg ligger på sofan å ser shameless [emoji4]![]()
Ligger på sofaen og ser Luksusfellen. Mannen prøver å legge jenta vår! Foreløpig uten hell..Hva gjør dere i kveld?
Jeg slækkern i sofaen med små tomater, moreller og plommer![]()
![]()
Håper ho sovner snartLigger på sofaen og ser Luksusfellen. Mannen prøver å legge jenta vår! Foreløpig uten hell..
Åh, moreller så godt ut! Funnet på tilbud? Synes det er så himla dyrt.
Det såg godt ut!Hva gjør dere i kveld?
Jeg slækkern i sofaen med små tomater, moreller og plommer![]()
![]()
Noen som drikker pukka te, nå som dere er gravide?leste en plass at pukka te ikke anbefales for gravide?! Men tenker selv at det ikke skader med en kopp i ny og ne? Hva tenker dere, og har dere hørt at det ikke anbefales?
blir jo litt skeptisk[emoji23]
Tror det kommer an på hvilken pukka-te det er snakk om! Har vel med hvilke ingredienser som er brukt. Har en te med noe blomster, og den er ikke anbefalt å drikke. Men har en annen te med bare ok ingredienser!![]()
Har jeg aldri hørt om. Men kan være det er enkelte rare urter i noen av de.Noen som drikker pukka te, nå som dere er gravide? [emoji14] leste en plass at pukka te ikke anbefales for gravide?! Men tenker selv at det ikke skader med en kopp i ny og ne? Hva tenker dere, og har dere hørt at det ikke anbefales? [emoji14] blir jo litt skeptisk[emoji23]
Jepp, er fortsatt 50% sykmeldt pga dette. Merker litt bedring hver dag, og kaster kun opp 1-3 ganger i uken nåFlere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.
Ja. Men mye bedre etter fått medisin mot det. Spydde opp ti ganger daglig før det...Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.
Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.
Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.
Jeg og sliter med det noen ganger i gjennom dagen.Flere som fortsatt er småkvalme? I uke 16 nå og kvalmen kommer og går gjennom dagen. Men ikke så ofte som før heldigvis.