Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gjett hvem som glemte smøre seg på ryggen fram til kl 11 i dag. frøken hummerback....
høres jo veldig merkelig ut, funker ikke vaksina på deg da?I forrige graviditet viste blodprøvene mine at jeg ikke hadde antistoffer mot røde hunder (har fulgt vanlig vaksinasjonsprogram da jeg var liten), tok derfor ny vaksine noen uker etter fødselen. Fikk samme beskjed fra legen idag, om at jeg ikke hadde antistoffer mot røde hunder. Enda det kun er rett over ett år siden jeg tok vaksina på nytt?! Syns det høres så merkelig ut.. noen som har opplevd det samme?![]()

høres jo veldig merkelig ut, funker ikke vaksina på deg da?![]()
Min jm sa at de har gått bort fra å revaksinere og at vaksinen holder selv om det er lavt med antistoff.Aner ikke! Syns det var veldig merkelig! Skal ringe legen å høre idag! Alle de angre vaksinene funker jo, men tydeligvis ikke denne [emoji14] [emoji23]
Hehe.. redeinstinktet som slo til? Kjøp ting nå! [emoji6]Drømte noe veldig rart i natt. Drømte at jeg nød og plutselig var fødselen i gang og jeg fødte en guttebaby 5 mnd før termin! Det rare var at babyen som kom ut var ikke prematur. Han var 53 lang og veide 3890 da sa jordmor at noen gikk gravid bare 4.5 mnd før babyen var ferdig utviklet det var så sprøtt. Ble kjempe stresset for hadde ingenting
Jeg la meg for å slappe av etter frøkna la seg 1815. Jeg sovna tydeligvis, jeg våkna for 10 min sidenSå sliten..... og trøtt.. Vurderer å legge meg før klokka 22 på en fredagskveld...![]()
Jeg la meg for å slappe av etter frøkna la seg 1815. Jeg sovna tydeligvis, jeg våkna for 10 min siden.
Det er godt å legge seg tidlig da, så får du sovet ut før 2 åringen din vekker deg i morgen tidlig![]()
Lagt meg rundt klokka ti de siste dagene. Ikke kjangs at jeg klarer å holde meg våken [emoji14] Selv med en power nap på dagtidSå sliten..... og trøtt.. Vurderer å legge meg før klokka 22 på en fredagskveld...![]()
Trøtt ja.. kan fort sove opptil to timer i løpet av dagen, gjerne så sent som i tre tiden, men sovner med en gang hode treffer puta på kvelden. Og det nytter sjelden å vente til etter ti med å legge seg.. Zzz
Ææææh! Nå furter mannen fordi han skrudde ned lameller som hang her i huset da vi kjøpte det, og vasket de. Nå vil han ha de opp i de store vinduene der det henger gardiner, og forstår ikke at jeg ikke vil ha både lameller OG gardiner![]()
Hehe.. du har iallefall en mann som vil ha lameller! Her har jeg brukt 6 mnd på å overtale mannen til å ha lameller, før han godtok det etter å ha sett det til naboenÆæææh! Nå furter mannen fordi han skrudde ned lameller som hang her i huset da vi kjøpte det, og vasket de. Nå vil han ha de opp i de store vinduene der det henger gardiner, og forstår ikke at jeg ikke vil ha både lameller OG gardiner![]()