Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hadde nok vært himmelsk. Skal være bra for bekkenplager også. Gir god støtte i senga osvHar så lyst på bbhugme... ikke mindre lyst på nå...
De er ganske greie å få tak i brukt. Og trekket kan vaskes. Ligger på Finn.no til 700-900 kr. Så du sparer fort 500kr.Har så lyst på bbhugme... ikke mindre lyst på nå...
Ikke bra!! Hvor gamle er jentene dine?Syns litt synd på meg selv her jeg ligger å nattevåker over to jenter og jeg selv har blitt forkjøla og fått øyekatarr. Jentene starta, og selvfølgelig fikk jeg dritten å.
De er ett og treIkke bra!! Hvor gamle er jentene dine?
er så spent på morgendagen jeg altså. og litt redd å, sitter å er småkvalm kjenner jeg.
er så spent på morgendagen jeg altså. og litt redd å, sitter å er småkvalm kjenner jeg.
Skal på ul om 2,5 time....Hva skjer i morgen?
Venter spent på å høre hvordan det har gått [emoji7]Skal på ul om 2,5 time....
Gikk bare braVenter spent på å høre hvordan det har gått [emoji7]
oppdatert i dagbok og nedtelling til tul trådenHva ska du gjøre? [emoji6]Hvordan går det med dere alle? Begynner formen å bli bedre? Her har kvalmen blitt mye mindre krevende, og føler at jeg har liiiitt energi igjen. Hva skal dere gjøre i dag?![]()
Høres herlig ut! Hvilken hobby holder du på med? Akkurat nå psyker jeg meg opp til å rydde hjemme, og vaske litt klær. Håper å komme meg litt ut i finværet som belønning etter rydding. HahaBeholdt maten idag og igår, så ser lovende ut!
Jeg ska sitte ute litt i sola og gjøre litt hobby. Er hos min bror for å vaske kle idag siden maskinen har konket.
Kaster opp sånn ca annenhver dag,men annenhver dag er også finHvordan går det med dere alle? Begynner formen å bli bedre? Her har kvalmen blitt mye mindre krevende, og føler at jeg har liiiitt energi igjen. Hva skal dere gjøre i dag?![]()
Nå har jeg og frøkna besøkt mormoren hennes, og jeg er utkjørt etter en dag med henne uten særlig soving (for henne da
Huffda, ikke noe særlig at kvalmen henger med enda! Men godt at du får en dag pause innimellom daKaster opp sånn ca annenhver dag,men annenhver dag er også finenergien er det manko på enda dessverre
Nå har jeg og frøkna besøkt mormoren hennes, og jeg er utkjørt etter en dag med henne uten særlig soving (for henne da
)
Nå skal vi snart dra hjemoverHåper du har hatt en fin dag
![]()
Jeg er innpå og kikker til dere hver dag, men ikke alltid jeg orker å kommentere så myeHuffda, ikke noe særlig at kvalmen henger med enda! Men godt at du får en dag pause innimellom daTakk, jeg har hatt en fin dag og har fått gjort omtrent alt jeg håpet, så er storfornøyd!
Håper dagen din var fin også
Lenge siden jeg har sett deg innpå her nå!
![]()