Skravletråd!

Var ikke før uke 12 med nr 1 jeg heller, men takket ikke nei når de sa de ville ha meg inn i uke 4 Har veldig lyst på en tidlig ultralyd vi også, for av en eller annen grunn så er jeg så veldig bekymra for både det ene og det andre i dette svangerskapet, selvom alt gikk helt strålende med nr 1 Når tenker du å ta tul?

Var ikke før uke 12 med nr 1 jeg heller, men takket ikke nei når de sa de ville ha meg inn i uke 4 :) Har veldig lyst på en tidlig ultralyd vi også, for av en eller annen grunn så er jeg så veldig bekymra for både det ene og det andre i dette svangerskapet, selvom alt gikk helt strålende med nr 1 [emoji14] Når tenker du å ta tul? :)
Nei skjønner godt du ikke takket nei til det[emoji4] tenkte i uke 7-8. Var 8+4 første ul forrige gang, men vet nesten ikke om jeg klarer å vente såpass[emoji85][emoji85] er jo såå ufattelig bekymret! Og sikkert enda mer denne gang, sammenligner jo alt med forrige gang, og tenker at alle uligheter er tegn på at noe er galt[emoji47][emoji85]

Oki![emoji7] Hva er det som gjør at dere har to ulike terminer? Mens termin og el-termin eller?
[emoji4]

Legen regner fra siste mens og 28 dagers syklus [emoji4]
Denne gangen var syklusen 32 dager, så jeg regner fra EL [emoji4]

Legen regner fra siste mens og 28 dagers syklus [emoji4]
Denne gangen var syklusen 32 dager, så jeg regner fra EL [emoji4]
Oki![emoji4]
Legen mener også min termin er 28 Februar, utifra menstermin, men jeg vet det er 2 Desember siden jeg testet etter el. Så forholder meg til min frem til ultralyd ihvertfall[emoji4][emoji4]

Oki![emoji4]
Legen mener også min termin er 28 Februar, utifra menstermin, men jeg vet det er 2 Desember siden jeg testet etter el. Så forholder meg til min frem til ultralyd ihvertfall[emoji4][emoji4]
Det var da et veldig langt svangerskap din lege mener at du skal ha :hilarious:

Håper dere får det kjempefint på ul i morra[emoji1]

Drar alene. Sambo vil ikke bli med når det er innvendig. Så krysser alt jeg kan for at alt ser fint ut. Er jo tidlig, så håper jo å se hjertet også.
Har litt panikk for at det er to der [emoji23]

Er så lei av og være syk nå, vil bli frisk så jeg kan få gang på alt det jeg skal gjøre [emoji50]

Back
Topp