Skravletråd

Ikke sant.. Men her blir det evt bare bruk ved dusj ser jeg for meg, for jeg har babysete til Stokke sin tripp trapp stol og kan dermed bruke den ved matlaging på kjøkkenet.. Hmm.. Får kanskje bare vente å se hva man får behov for. Dumt å kjøpe ting man ikke får bruk for også!

Det er det absolutt lureste! Vippestol kan du kjøpe når som helst :)

Jeg kan anbefale matta de har på xxl [emoji5] la den rett på gulvet og hadde det som både lekeplass (la senere babygym oppå også) og et sted for kos [emoji5]
Fikk jo beskjed etter fødsel om å selv ligge mye på magen for å hjelpe på at livmora trakk seg sammen eller noe sånn [emoji56] så det endte med at jeg og lille lå masse sammen på matta og lagde lyder og koste oss [emoji5] fin stund og nyttig for oss begge [emoji5]
Så koselig :) Er veldig nyttig å høre erfaringer fra dere andre her inne for en førstegangs! Man blir så ivrig og vil ha alt som er, men så blir man heldigvis dratt ned på jorda igjen. I hvert fall i mitt tilfelle :p

5 gangen jeg sitter på do i dag med løs mage og hatt mageknipe siden ettermiddag. For en flott søndag yeey [emoji2]

Spørsmål.. Mannen har sprøytemalt rekkverket på verandaen i dag. Soverommet vårt har vindu ut på denne verandaen. Jeg måtte lukke vinduet tidligere i kveld fordi det luktet så maling inn. Nå lurer jeg på om det er dumt å legge seg til å sove der inne? Føler det lukter maling over alt i huset nå, så blir litt usikker på om det er bra for meg og baby..

Spørsmål.. Mannen har sprøytemalt rekkverket på verandaen i dag. Soverommet vårt har vindu ut på denne verandaen. Jeg måtte lukke vinduet tidligere i kveld fordi det luktet så maling inn. Nå lurer jeg på om det er dumt å legge seg til å sove der inne? Føler det lukter maling over alt i huset nå, så blir litt usikker på om det er bra for meg og baby..

Er jo ikke optimalt, men malingsgasser en gang eller to ila svangerskapet er ikke noe problem :-) jeg blir svimmel av å fylle diesel, så regner med jeg hadde blitt det av maling også, så trur ikke jeg hadde orka å hatt malingslukt i nærheten av meg :-P

Det er nok ikke helt bra. Har selv malet litt under svangerskapet da, men malte ute. Vi malte også soverommet i sommer og da sov vi på et annet rom i 2 uker og luftet godt hele dagen. Tror jeg ville lagt meg på et annet rom et par dager dersom det luktet :)

5 gangen jeg sitter på do i dag med løs mage og hatt mageknipe siden ettermiddag. For en flott søndag yeey [emoji2]
Og der har man brått den teite humoren min.... passet fint med nikket ditt da :p :smiley-bounce015

Den siste uken har hun sparket så hardt inni magen at jeg kan ikke sitte mens det står på! Det er rett og slett vondt! Må gå rundt for å roe henne. Gikk rundt kl. 2 ei natt også for å få henne til å flytte på seg :hilarious: Og det er fremdeles mange uker igjen og mye voksing som gjenstår! Kanskje det er en liten fotballspiller inni der..! Sterk er hun værtfall. Hopper til når hun begynner med det der

Den siste uken har hun sparket så hardt inni magen at jeg kan ikke sitte mens det står på! Det er rett og slett vondt! Må gå rundt for å roe henne. Gikk rundt kl. 2 ei natt også for å få henne til å flytte på seg :hilarious: Og det er fremdeles mange uker igjen og mye voksing som gjenstår! Kanskje det er en liten fotballspiller inni der..! Sterk er hun værtfall. Hopper til når hun begynner med det der
En liten Pippi ;)

jeg har gått opp 13 kg og er nå i uke 25. fikk tilsnakk av legen for å ha lagt på meg for mye. noen andre som er i samme situasjon ?

Andre som har store problemer med å lese innlegg eller legge ut innlegg (med bilder)? Får error i hytt&pine - nesten slik jeg ikke orker inn her lenger [emoji53]

jeg har gått opp 13 kg og er nå i uke 25. fikk tilsnakk av legen for å ha lagt på meg for mye. noen andre som er i samme situasjon ?
Er i samme situasjon (25 uker og 13kg opp). Jm nevnte det ikke med et ord når jeg sa vekta på forrige kontroll.... synes selv det er mye da, la på meg totalt 15 med forrige.
Men synes det er vanskelig å gjøre noe med også, bekkenet stopper det meste av aktivitet. Hva gjelder snacks og kveldskos har jeg riktignok sklidd kraftig ut i sommer. Har blitt litt bedre nå når hverdagen starta igjen, ikke full så rask vektoppgang nå lenger.

Men gav legen din deg noen råd da? Eller var det bare tilsnakk og ferdig med det liksom? Vi legger jo ikke på oss så mye med vilje.....

Det er det som er problemet her også. Hver ganger jeg har prøvd å være i aktivitet så låser bekkenet seg helt, så får ikke gjort så mye mer med det. Spiser nok litt mere søtsaker en man til vanlig gjør, men synes man skal få kose seg litt ekstra også underveis. Lege mente jeg måtte endre kostholdet mitt og begynne å spise sunnere og jeg skjønner det. men det er ikke så lett når man bare sitter hjemme på kvelden og ikke får gjort så mye ...

Jeg sliter med det samme. har også vært umulig å logge inn de siste 4 månedene. I dag var første gang jeg kom inn siden april..

Flere som synes andre trimester går forferdelig sakte? Synes det virker som om det er 3 uker siden jeg gikk inn i uke 25. Og i dag er jeg 25+5 :laughing002 jeg blir sikkert grei å ha med å gjøre rundt termin når jeg allerede er lei :p

Gravidhjerne sa du???
Nja. Når du står forran ytterdøra m masterkarden i hånda å prøve å ska lås opp ytterdøra [emoji23]

Back
Topp