Skravletråd

Har spottet i dag:(:(:( Jeg har lest det er normalt i uke 10 da morkaken tar over,men klarer ikke slå meg til ro med det likevel. Er så redd for at det ikke er noe liv inni der. Har TUL den 18mai,men der er jo eeeeevigheter til.. Tror jeg må fikse noe før om det ikke stopper opp,for jeg kommer bare til å stresse. Har legetime på mandag,men til og med det er lenge å vente synes jeg.
Jeg ville ringt dem i morgen ! Jeg hadde ikke roet meg før jeg viste alt var bra, selv om det helt sikkert er det :) men er ikke godt å gå rundt å bekjymre seg for unødvendige ting når det kan sjekkes :)

Har nettop bestilt ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim. Har lest så mye positivt om han :-) Det blir da i uke 13 (neste uke) mange skriver at han er helt rå på å se kjønn. Er så spent!! Tenk om han kan se det :-D Var på ultralyd for et par uker siden (hadde en kontroll etter en operasjon for 6mnd siden, så tok han en titt på baby samtidig) alt sto bra til :-D hurra!

Merket jeg tar det litt for gitt nå at alt skal se bra ut neste uke også. Litt skummelt. Kjempegøy å få vite kjønn, men at alt er bra med den lille er selvfølgelig viktigst :-)
Jeg har vært hos han 3 ganger [emoji111]️ Han er veldig dyktig. Jeg skal til han i uke 13 (3 uker til) [emoji173] Kjempespent. Han sa at han skulle prøve å se kjønnet [emoji6]

Jeg ville ringt dem i morgen ! Jeg hadde ikke roet meg før jeg viste alt var bra, selv om det helt sikkert er det :) men er ikke godt å gå rundt å bekjymre seg for unødvendige ting når det kan sjekkes :)
Nå virker det som det har stoppet opp. Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp igjen. Da tar jeg kontakt,orker ikke gå å lure på hva som skjer.

Nå virker det som det har stoppet opp. Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp igjen. Da tar jeg kontakt,orker ikke gå å lure på hva som skjer.
Så bra det stoppet :) ja gjør det, bedre å spørr en gang for mye enn en for lite :)

Wæh, jeg synes at tiden går så sakte [emoji23] Hehe. Mye å se frem til, men samtidig nervepirrende. [emoji4]

Hvordan går det med alle sammen? :)

Vi annonsert det akurat på fb å har fått enormt me gratulasjoner å det er så koselig

Vi annonsert det akurat på fb å har fått enormt me gratulasjoner å det er så koselig
Så gøy [emoji5] hvordan annonserte dere?
Har så lyst å finne på noe "lurt" som ikke er direkte innlysende [emoji56]

Så gøy [emoji5] hvordan annonserte dere?
Har så lyst å finne på noe "lurt" som ikke er direkte innlysende [emoji56]

Vi kjøpt en lille lam dress i beige i dag å en kosebamse/klut å la ul bilde på å posta at vi gleda oss. Vi tenkt egentlig å legg ut nå lignende som nå æ fant på fb enten m mæ over doskåla i bakgrunnen av gubben son selfie hvor han glise. El mæ som hold i ul bildet å i bakgrunnen sitt gubben fortvila m whiskey flaska.

Tenker å ta bilde av fire par sko (hele familien) :-) å skrive alles årstall under hvert bilde. Så det på nettet, synes det var koselig.

I dag har jeg vært på 12 ukers kontroll hos fastlegen min :-) Hun har ultralyd på kontoret, så jeg fikk se en hoppende baby. H*n var helt vill, og lå ikke stille en eneste gang i løpet av 2-3 min.

Var så morsomt å se! På torsdag skal vi til TUL hvor nakkefold o.l skal sjekkes. Grugleder meg :-)

Pga tidligere MA. Håper at alt står bra til med den lille i magen. [emoji173] er litt ekstra nervøs, men prøver å tenke positivt. Alt sto bra til i uke 9

Ahhh. Det skjønne æ. Æ har vært enormt nærvøs før alle de 3 ul mine å blir nok d i dagene før oul å.
Håpe alt e bra hos dæ. Du må fortell oss hvordan det va i morra da [emoji173]️

Ahhh. Det skjønne æ. Æ har vært enormt nærvøs før alle de 3 ul mine å blir nok d i dagene før oul å.
Håpe alt e bra hos dæ. Du må fortell oss hvordan det va i morra da [emoji173]️
Alt var helt perfekt [emoji173] Vår lille skatt er 6,1 cm og 163 hjerteslag i minuttet. Legen tror at det er ei jente, men turte ikke å si det helt sikkert så tidlig. Han sa også at han ikke var bekymret og at dette går rette veien. Wow, for en lykke [emoji173] Nå kan jeg endelig senke skuldrene.

Back
Topp