Skravletråd

Alt var helt perfekt [emoji173] Vår lille skatt er 6,1 cm og 163 hjerteslag i minuttet. Legen tror at det er ei jente, men turte ikke å si det helt sikkert så tidlig. Han sa også at han ikke var bekymret og at dette går rette veien. Wow, for en lykke [emoji173] Nå kan jeg endelig senke skuldrene.
Så deilig med en sånn tilbakemelding! Da er det bare å nyte :D

Alt var helt perfekt [emoji173] Vår lille skatt er 6,1 cm og 163 hjerteslag i minuttet. Legen tror at det er ei jente, men turte ikke å si det helt sikkert så tidlig. Han sa også at han ikke var bekymret og at dette går rette veien. Wow, for en lykke [emoji173] Nå kan jeg endelig senke skuldrene.

Så hærlig å hør. Godt å kun slapp av å kos sæ no tenke æ ja [emoji173]️

Det noe av det første min far sa til meg da han så meg i dag var "Du har blitt litt rund i ansiktet."

Takk...:shifty:

Det noe av det første min far sa til meg da han så meg i dag var "Du har blitt litt rund i ansiktet."

Takk...:shifty:
Er så deilig å få den slengt i fjeset!:shifty: Husker jeg fikk den av pappa rett før jeg var ferdig med studiene i Oslo og skulle flytte hjem igjen. Var ikke like rund i kjakene når jeg kom hjem for å si det sånn! :yuck:

Er så deilig å få den slengt i fjeset!:shifty: Husker jeg fikk den av pappa rett før jeg var ferdig med studiene i Oslo og skulle flytte hjem igjen. Var ikke like rund i kjakene når jeg kom hjem for å si det sånn! :yuck:
Uff,skikkelig frekt! Er ikke der jeg vil være rund,så ikke fortell meg om det!:wacky::p
Jaja,jeg skyller på baby:p:p:p

Mannen min sa til meg at jeg var så pen "selv i dag hvor du ikke har sminket deg" Men jeg hadde jo sminket meg masse i dag [emoji30] Det er vel bare utgangspunktet som er litt dårligere enn vanlig... Prgnancy glow, my ass!

Mannen min sa til meg at jeg var så pen "selv i dag hvor du ikke har sminket deg" Men jeg hadde jo sminket meg masse i dag [emoji30] Det er vel bare utgangspunktet som er litt dårligere enn vanlig... Prgnancy glow, my ass!
Hahaha! Nå lo jeg så høyt at Sambo lurte på hva i all verden jeg lo av:hilarious:

Uff,skikkelig frekt! Er ikke der jeg vil være rund,så ikke fortell meg om det!:wacky::p
Jaja,jeg skyller på baby:p:p:p
Haha! Baby får nok mye skyld framover stakkar :p Men det får den tåle :p Er som jeg sier til sambo, "det er bare for noen måneder":hilarious:

Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl 13-15 :) Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)

Gravidklær kjøpes nå inn. Litt nytt og litt pent brukt.. Supergøy med nye klær i skapet til den voksende magen [emoji4][emoji4][emoji173][emoji173]

Gravidklær kjøpes nå inn. Litt nytt og litt pent brukt.. Supergøy med nye klær i skapet til den voksende magen [emoji4][emoji4][emoji173][emoji173]
Jeg var å kjøpte meg litt klær i dag. Har fått litt mage og den følelsen da jeg tok på meg den ene buksa var fantastisk! Følte meg full av energi fordi den var så god å ha på, haha :D

Fikk innkalling til oul i dag. Den 20.06 men jeg syntes det er litt sent.. Er jo 20+ettellerannet da.
Jeg skal 12.06 og har termin 01.11, så er 20+1 den dagen. Veldig lenge mellom første kontroll og UL synes jeg, 2 måneder for min del.

Back
Topp