Ja er det [emoji22] takk dere [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy søren så umenneskelig. Må vente i 10 dager for ny kontroll, selv om alt tilsier at dette ikke går bra [emoji22]
Hæ?! På grunn av påsken, eller? Å fy søren så kjipt. [emoji22]Fy søren så umenneskelig. Må vente i 10 dager for ny kontroll, selv om alt tilsier at dette ikke går bra [emoji22]
De må jo nesten bekrefte det slik at de er helt sikre, men forferdelig å måtte vente så lenge. Skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre det lettere for deg, men jeg vet jo hvordan det er. [emoji17]Pga påsken ja, vanligvis er det 4-5 dager. Det er rutine med to undersøkelser før de gjør noe. Jeg var gjennom akkurat det samme i 2010 og bad om å få slippe denne gangen, men nei.. [emoji22]
De må jo nesten bekrefte det slik at de er helt sikre, men forferdelig å måtte vente så lenge. Skulle ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre det lettere for deg, men jeg vet jo hvordan det er. [emoji17]
8 daga igjen til neste ul å det føles som en evighet til. Håpe dagene går fort n
Ja, men jeg kan ikke være kortere på vei så jeg ser faktisk ikke noen grunn til å vente, men jeg må jo det. Håper vel egentlig at det starter selv.
Takk for det, er ikke mye å verken gjøre eller si nei [emoji254]
Synes dette er fryktelig når du ba om å slippe å vente [emoji173]️ Jeg venter jo selv også, men det er selvvalgt fordi jeg er på påskeferie langt fra sykehus og lege. Da anbefalte legen meg å vente og jeg synes det er greit.
Men er det påskestengt der du skal undersøkes? Det burde da være åpent disse tre dagene?
Krysser fingrene for at det starter av seg selv! Har det gjort det noen av de andre gangene?
Sender bare over en god klem!
Det er et "vanlig" sykehus, og de hadde fullt igår og idag, så har vel gyn.pol stengt til over påske tenker jeg..? Fikk time på onsdag.
MA-en jeg hadde sist startet ikke av seg selv. Var to ganger på sykehuset og ble sendt hjem (tortur!). Lykken var at jeg hadde en TUL bestilt privat etterpå. Han brukte 15 sek på å se hvordan det lå an, så ble jeg sendt til utskraping på et annet sykehus dagen etter.
Så, frykten er helt klart at jeg skal bli sendt hjem igjen på onsdag også [emoji30] da vet jeg ikke hva jeg gjør. Snakket litt med mannen om å ta han med, men han fryktet han kom til å bli så forbannet at de kastet han ut dersom de ikke ville hjelpe meg [emoji85]
SA-en var forventet et par dager i forveien pga rasende HCG.
Probelmet med MA-er er at hcg ofte ikke synker pga at kroppen ikke skjønner hva som har skjedd, og derfor vil det ofte ikke starte av seg selv..
Tusen takk, og klem til deg også [emoji173]️
Utrolig trist å lese at du må oppleve dette for fjerde gang, det er jo helt umenneskelig! Håper du slipper komplikasjoner denne gangen, og at alt går greit for seg. Sender deg mange gode tanker, klem.
Har nettop bestilt ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim. Har lest så mye positivt om hanDet blir da i uke 13 (neste uke) mange skriver at han er helt rå på å se kjønn. Er så spent!! Tenk om han kan se det :-D Var på ultralyd for et par uker siden (hadde en kontroll etter en operasjon for 6mnd siden, så tok han en titt på baby samtidig) alt sto bra til :-D hurra!
Merket jeg tar det litt for gitt nå at alt skal se bra ut neste uke også. Litt skummelt. Kjempegøy å få vite kjønn, men at alt er bra med den lille er selvfølgelig viktigst![]()