Skravletråd

Ja kommer raskt inn her etterpå:D Må jo legge inn bilde også,selv om det bare er en liten klump nå:p Men det er min klump:Heartred

Og sånn går no dagan:

e236784295ee2c7e6f107aef7d3f2b1b.jpg

Hva har du gjort i dag? Jeg har hatt ein fantastisk men slitsom dag på jobb, en fin ettermiddag med mann og et av barna (les vi låg som 3 slakt på sofaen) mens minstejenta var i bursdag. Tvang meg på trening, det gjorde nok godt for kroppen men no sitter jeg her og lurer på om jeg er kvalm eller sulten...

Jeg er sliten idag.. barna har hatt fri idag og har vært fulle i energi, stikk motsatt av meg som ikke engang har orket å tatt de med ut [emoji20] klar for senga nå egentlig..

Kan ikke huske sist jeg var så trøtt som jeg er nå:dead: Har lyst å gå rett i seng. Men mannen er ikke klar,og jeg vet han vekker meg om jeg legger meg alene:meh: Får holde ut litt til.

Er det bare jeg som synes at søtsaker hjelper mot kvalme? :confused:

Kan ikke huske sist jeg var så trøtt som jeg er nå:dead: Har lyst å gå rett i seng. Men mannen er ikke klar,og jeg vet han vekker meg om jeg legger meg alene:meh: Får holde ut litt til.

Jeg var såå klar for å legge meg halv 10 i går, men mannen ville vi skulle se på tv. Jeg tenkte at jaja får vel gjøre det da. For hans skyld. Gjett hvem som sovna? ><

Det er nesten det eneste jeg har lyst på :p men nå er jeg en av de som aldri blir kvalm av søtsaker og da.

E vanligvis VELDIG go på godteri æ å. Spesielt sjokolade. Siste mnd har æ spist 6sjokoringer (kjeks). Thats it av sjokolade. Spist litt drops men sikkerh like mye på 4-5uka som vanligvis går på ei uke [emoji13]
Men prøve å spis litt salt potetgull for å få i mæ salt da. Noen gang e det godt å noen gang helt grusomt.

E vanligvis VELDIG go på godteri æ å. Spesielt sjokolade. Siste mnd har æ spist 6sjokoringer (kjeks). Thats it av sjokolade. Spist litt drops men sikkerh like mye på 4-5uka som vanligvis går på ei uke [emoji13]
Men prøve å spis litt salt potetgull for å få i mæ salt da. Noen gang e det godt å noen gang helt grusomt.

Huff:p jeg kjøpte bær og vaniljesaus i går, og det gikk ikke bra, da ble jeg bare mer kvalm. Men is hjelper veldig, sikkert pga at det er så kaldt, så nå har jeg kjøpt meg masse is :smug:

Huff:p jeg kjøpte bær og vaniljesaus i går, og det gikk ikke bra, da ble jeg bare mer kvalm. Men is hjelper veldig, sikkert pga at det er så kaldt, så nå har jeg kjøpt meg masse is :smug:

Saftis hjelpe på litt hær å.

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg er nå 6+1 uker, i graviditetsuke 7. Jeg skal fortelle det til mine foreldre i uke 8, men når er uke 8? Graviditetsuke 8, eller 8+0? Jeg tror det siste, men vil være helt sikker ☺️

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg er nå 6+1 uker, i graviditetsuke 7. Jeg skal fortelle det til mine foreldre i uke 8, men når er uke 8? Graviditetsuke 8, eller 8+0? Jeg tror det siste, men vil være helt sikker [emoji5]

Vi venta te vi var ferdig med uke 8, altså uke 9.
Å anonsere det på fb å amdre steder f.eks etter 12 fullgåtte. Kun de aller nærmeste som har fått vit det nå når vi e i uke 9

Vi venta te vi var ferdig med uke 8, altså uke 9.
Å anonsere det på fb å amdre steder f.eks etter 12 fullgåtte. Kun de aller nærmeste som har fått vit det nå når vi e i uke 9
Vi bor så langt unna familien at hvis vi skal si det ansikt til ansikt må vi si det i påskeferien. Hadde vi bodd på samme plass hadde jeg ventet til uke 12 ☺️ Venner og resterende familie får vite det etter hvert tenker jeg.

Jeg var såå klar for å legge meg halv 10 i går, men mannen ville vi skulle se på tv. Jeg tenkte at jaja får vel gjøre det da. For hans skyld. Gjett hvem som sovna? ><
Endte opp med å sovne på sofaen jeg også:p

Back
Topp