Fy søren så slitsomt det er å være så hormonell, plutselig lynforbanna [emoji23][emoji43]
Var det noe spess som skjedde nå eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy søren så slitsomt det er å være så hormonell, plutselig lynforbanna [emoji23][emoji43]
Bare å starte nedtellingaDa er første ultralyd bestilt! Ble litt senere enn jeg hadde ønsket, 10+4, men det er nok sikkert bare lurt så ser man jo litt mer!
Gleder meg veldig da, men er nesten en hel måned til!
Bare å starte nedtellinga![]()
Ja, bare enda en ting å vente på, hoho!![]()
Var det noe spess som skjedde nå eller?![]()
Jeg er så lettantennelig for tida at jeg tror kanskje mannen er litt redd meg..![]()
Wæææ,ska på ultralyd i morgen! Gruer meg. Men er mest redd for å være skikkelig kvalm,at jeg begynner å spy osvDet er så ubehagelig å være kvalm,og enda verre når man ikke er hjemme. Men regner med at de er vant med at folk er kvalme.
Wæææ,ska på ultralyd i morgen! Gruer meg. Men er mest redd for å være skikkelig kvalm,at jeg begynner å spy osvDet er så ubehagelig å være kvalm,og enda verre når man ikke er hjemme. Men regner med at de er vant med at folk er kvalme.
Takk! Håper det ja!Åhh, lykke til, det kommer nok til å gå kjempe bra![]()
Kl.09.00 herSelv om æ va på ul sist fredag såe spenninga stor før i morra. Såspent at kvalmen er ekstra ille i kveld. 10.30 har vi time. [emoji173]